مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل تاکید کرد:

افزایش همکاری با شهرداری به منظور پیشرفت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل گفت: همکاری بیشتر شهرداری اردبیل و نگاه ویژه به مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند به ساخت و بهره‌برداری بهتر از این مرکز کمک کند.
کد خبر: ۹۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ - 17July 2016

افزایش همکاری با شهرداری به منظور پیشرفت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جلسه معاونان و کارشناسان شهرداری اردبیل با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان جهت برنامهریزی و هماهنگیهای بیشتر در توسعه فضای پیرامونی مرکز فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه که در دفتر مدیریت مجتمع فرهنگی گردشگری شورابیل برگزار شد طرفین در خصوص توسعه فضای اطراف مرکز فرهنگی و محل احداث پارکینک شهرداری و دسترسی های ممکن به آن به تبادل نظر پرداختند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تأکید بر اینکه این مرکز می تواند به نگین فرهنگی استان تبدیل شود آن را نقطه نورانی و مرکز معنوی رینگ گردشگری شورابیل عنوان کرد و همگان را موظف به همکاری در ساخت و تکمیل آن در شأن شهدا و رزمندگان استان دانست.

واحد افزود: شهرداری اردبیل تا کنون همکاریهای گستردهای در خصوص رفع معارضین و... با اداره کل حفظ آثار استان داشته است و امید است با تدبیر مناسب در توسعه فضای پیرامونی مرکز فرهنگی و  مناسب سازی فضای اطراف این مرکز با همکاری و هماهنگی اداره کل حفظ آثار استان، در جهت رفع مشکل بوجود آمده در این زمینه اقدام کند.

سپس حاضرین از محل احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در مجموعه شورابیل بازدید میدانی به عمل آوردند.

در این بازدید میدانی نیز علی واحد با اشاره به محل پیش بینی شده برای درب ورودی مرکز فرهنگی خواستار آن شد که شهرداری اردبیل با پیش بینی  مناسب پارکینک و دسترسی آن، امکان اجرای طرحهای هنری و تکمیلی مرکز فرهنگی را در زمینهای اطراف مرکز و محوطه مشرف به دریاچه فراهم کند.   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار