سردار جزایری در آستانه کنفرانس ژنو ۲ تاکید کرد

ملت و دولت سوریه پیروز جنگ با تروریست‌ها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه برگزاری کنفرانس ژنو ۲ تاکید کرد: ملت و دولت سوریه پیروز جنگ با تروریست‌ها هستند.
کد خبر: ۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ - 08January 2014

ملت و دولت سوریه پیروز جنگ با تروریست‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه برگزاری کنفرانس ژنو ۲، با اشاره به جنایات تروریستها و دشمنان ملت و دولت سوریه در این کشور اظهار کرد: دشمنان سوریه و مقاومت طی دو سال گذشته هر چه در توان داشتند برای شکست دولت سوریه و به چالش کشاندن مقاومت منطقه به عمل آوردند، اما با حضور گسترده مردم در صحنه با ناکامی مواجه شدند.

وی افزود: آمریکا و هم پیمانانش چنانچه توان یک اقدام گستردهتر نظامی علیه سوریه را داشتند، در انجام آن کمترین تردیدی نمیکردند، اما ناتوانی آنها سبب عدم حمله نظامی گستردهتر به این کشور بوده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهداف پنهان و آشکار قدرت استکباری و حامیان تروریسم سلفی و تکفیری سوریه در کنفرانس ژنو ۲ تصریح کرد: دولت و مردم سوریه فریب بازیهای سیاسی را نمیخورند و کمترین امتیازی به دشمنان این کشور نخواهد داد.

سردار جزایری با اشاره به تبعات سرایت تروریسم به خارج از آنچه هم اکنون در سوریه میگذرد، گفت: همانطور که پیش بینی میشد گروههای تروریستی دست ساز آمریکا، انگلیس و صهیونیستها که مردم سوریه را به خاک و خون کشیدند به سایر کشورها نیز سرایت خواهند کرد و دیر یا زود حامیان تروریستها در آتشی که خود شعله ور کردهاند گرفتار خواهند شد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به برخی سناریوها برای نابودی تروریستها توسط عوامل ایجادی آنها افزود: ممکن است تعدادی از تروریستها در چارچوب طرح و نقشه از پیش تعیین شده توسط عوامل بوجود آورنده آنها در درگیریهای بیثمر کشته و نابود شوند، لیکن آن تعداد که باقی میمانند برای اروپا، آمریکا و کشورهای منطقه مزاحمتهای فراوان ایجاد خواهند کرد.

سردار جزایری تاکید کرد: آنکه تروریست میپرورد در کنار خود انفجارات را لمس خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دولت و مردم سوریه کمترین اعتمادی به آمریکا ندارند تصریح کرد: ملت و دولت سوریه پیروزی کشورشان در این جنگ بزرگ تروریستی را تنها اکتفا به توان و قدرت خود میدانند.

نظر شما
پربیننده ها