لاله‌های آسمانی شهدای ناجا

مشاور فرماندهی و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: در روزهای گذشته کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح موفق به شناسایی پیکر پاک تعدادی از دلیرمردان و شهیدان دوران دفاع مقدس شده که تعداد 3 نفر از این لاله های آسمانی، شهدای ناجا هستند.
کد خبر: ۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ - 26July 2016

لاله‌های آسمانی شهدای ناجا

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،مشاور فرماندهی و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا ضمن قدردانی از مردم شهید پرور ایران اسلامی و کارکنان خدوم ناجا که با حضور پرشور خود در مراسم تشییع سه شهید والامقام دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند؛ گفت: دوباره توفیق بهره مندی از وجود شهیدان در میهن اسلامی، شامل حال ما شده است.

این شهدا همانند لاله هایی که فضا را معطر می سازند، با حضورشان عطر خوش ایثار و شهادت را در فضای جامعه پراکنده اند.

سردار معینی افزود: در روزهای گذشته کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح موفق به شناسایی پیکر پاک تعدادی از دلیرمردان و شهیدان دوران دفاع مقدس شده که تعداد 3 نفر از این لاله های آسمانی، شهدای ناجا می باشند.

وی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و دلاورمردی های شهدا را یکی از ابزار های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانسته و بیان نمود: لازم است با گسترش این فرهنگ، اهداف و آرمان های والای شهدا را به نسل های حاضر و بعدی معرفی نماییم تا جوانان امروز ایران اسلامی ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

گفتنی است؛ دو نفر از این شهدا به اسامی شهید حیدر یزدانی و شهید علی طالب زاده از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی و دیگری، شهید عباسعلی اوسطی از سربازان ژاندارمری بوده اند که به درجه والای شهادت نائل و پس از حدود 35 سال پیکر مطهرشان تشییع گردید.

نظر شما
پربیننده ها