سردار دکتر کارگر در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

حماسه "آزادسازی هویزه" هیمنه رژیم بعثی عراق را شکست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رژیم بعثی عراق با همه توان نظامی، کمک‌ها و برخورداری از حمایت‌های غرب و شرق، در برابر ایمان و استقامت جمعی از جوانان دانشجوی کشورمان شکست خورد.
کد خبر: ۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷ - 11January 2014

حماسه

سردار سرتیپ بسیجی دکتر"بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت سی و سومین سالگرد حماسه آزادسازی هویزه در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهید "سید حسین علم الهدی" اظهار داشت: آزادسازی هویزه در ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ پس از اشغال ۱۸ ماهه رژیم بعثی عراق از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش شهید سید حسین علم الهدی در این حماسه، خاطرنشان کرد: این شهید نقش غیر قابل انکاری در خلق حماسه بزرگ آزاد سازی هویزه ایفا کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: شهید علم الهدی یکی از مبارزان فعال دوران انقلاب بود، البته خانواده ایشان نیز همگی از خوبان و مدافعان همیشگی انقلاب بودهاند.

دکتر کارگر با تاکید بر اهمیت آزادسازی هویزه در آن مقطع از جنگ تحمیلی اذعان داشت: آزادسازی هویزه قبل از شروع عملیاتهای بزرگ و باز پسگیری مناطق اشغال شده بود که در نوع خود یک کار شجاعانه بود.

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس بیان کرد: آزادسازی هویزه با دست خالی صورت گرفت و این حماسه بزرگ نشان داد جوانان این مملکت ایمان های بسیار قویی دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه مسئله هویزه به دلایل مختلفی از اهمیت زیادی برخوردار بود، به گونهای که در این حماسه هیمنه رژیم بعثی عراق شکسته شد، گفت: رژیم بعثی عراق با همه توان نظامی، کمکها و برخورداری از حمایتهای غرب و شرق، در برابر ایمان و استقامت جمعی از جوانان دانشجوی کشورمان شکست خورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار