به کارگیری پیشرفته ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه این پلیس، توسعه اقدامات اطلاعاتی و علمی را به صورت هدفمند دنبال می کند، گفت: به کارگیری پیشرفته ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است.
کد خبر: ۹۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ - 14August 2016

به کارگیری پیشرفته ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار مسعود منفرد ضمن تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون قاچاق کالا  و در اولویت قرارگرفتن مبارزه با این پدیده در سال ۹۵ اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سرقت در کنار آموزش، تربیت کارآگاهان و کارشناسان از اولویت های اصلی ماموریتی پلیس آگاهی در سال ۹۵ است.

وی افزود: پلیس آگاهی توسعه اقدامات اطلاعاتی و علمی را به صورت هدفمند دنبال می کند و هدف ما رسیدن به جایگاه مناسب در این زمینه است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: جرایم نوظهور و در کنار آن  با پیچیده تر شدن جرایم با وجود بسترها و زمینه های اجتماعی ارتکاب جرم، لزوم بهره گیری از فناوری ها و تکنولوژی های نوین را در کشف جرم ضروری و اجتناب نا پذیر ساخته است.

وی ادامه داد: ما همواره در تلاش هستیم پلیس آگاهی را به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مجهز کنیم تا کارآگاهان ما بتوانند با سهولت بیشتری جرایم را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

سردار منفرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب انجام شده در پلیس آگاهی استان اصفهان بر استفاده از تجارب پیشکسوتان آگاهی تاکید کرد.

منبع: پایگاه خبری پلیس
 

نظر شما
پربیننده ها