به مدت 10 روز برگزار می شود

آغاز طرح هجرت 3 حوزه بسیج دانش آموزی شهید محلاتی در شهرکرد

طرح هجرت 3 حوزه دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 خواهران شهرکرد، با حضور 60 دانش آموزان دختر در دبیرستان دخترانه باهنر شهرکرد به مدت 10 روز آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸ - 09July 2013

آغاز طرح هجرت 3 حوزه بسیج دانش آموزی شهید محلاتی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد در مراسم افتتاحیه، به توجیه برنامههای این طرح پرداخت و گفت: سازندگی از خود انسان شروع میشود.

حجت الاسلام اسماعیل زمان پور افزود: طرح هجرت 3 با رویکردهای فرهنگی، عمرانی، آموزشی و مشاوره ای می تواند بهترین خدمت را به شرکت کنندگان در طرح و جامعه زیر پوشش آن ارائه دهد.

وی ادامه داد: آشنایی دانش آموزان با زندگی جمعی، ارتقای مهارت های عمومی این عزیزان و بهره مندی جامعه از خدمات ارائه شده در قالب طرح هجرت برای توسعه استان بسیار مؤثر است.

حضور حجت الاسلام اسماعیل کریمی فرزند ارشد حاج کربلایی کاظم کریمی ساروقی-حافظ یک روزه قرآن کریم- در این مراسم و سخنرانی وی از دیگر برنامه های این افتتاحیه بود.

حجت الاسلام کریمی ساروقی در سخنان کوتاهی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به تشریح زندگی پدرش و نحوه حافظ شدنش در مدت یک روز پرداخت.

در ادامه تولیت امامزاده 72 تن از تاریخچه این امامزادگان و معجزات آنان صحبت کرد.

پر کردن هرچه بهتر اوقات فراغت دانش آموزان، مرمت، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس در حلقههای شجره طیبه صالحین، کلاسهای مشاوره، نشستهای بصیرتی، غبار روبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا از برنامه های طرح هجرت 3 دانش آموزی عنوان شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار