لاله افتخاری در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

گسترش فرهنگ قرآن و عترت به بسط فرهنگ ایثار و شهادت می‌انجامد

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا نخبگان واقعی این مملکت بودند و آنچه که ما در حال حاضر بدان رسیده‌ایم به برکت خون آنان است.
کد خبر: ۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ - 15January 2014

گسترش فرهنگ قرآن و عترت به بسط فرهنگ ایثار و شهادت می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "لاله افتخاری" رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در حاشیه اولین یادواره شهدای قرآنی تهران بزرگ(سورههای سرخ) در گفتوگو با خبرنگار دفاع مقدس اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآن و عترت یعنی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت که شهدای ما نیز در همین راه قدم گذاشتند و جان خود را فدا کردند، لذا تلاش ما نیز در جهت گسترش این فرهنگ و حفظ دستاوردهای آنان است.

افتخاری با تأکید بر لزوم وجود گروهی مختص شهدای قرآنی در فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش به ما کمک میکند که در این مورد دقت لازم را داشته باشیم و اقدامات لازم را انجام دهیم. شهدا نخبگان واقعی این مملکت بودند و آنچه که ما در حال حاضر بدان رسیدهایم به برکت خون آنان است.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مورد برنامههای آتی این فراکسیون پیرامون مسایل مربوط به خانوادههای شهدا و ایثارگران ابراز داشت: بنده از مدتها پیش و در فراکسیون ایثارگران برنامههایی در این رابطه داشتهام، اما در این فراکسیون نیز برنامههایی برای دیدار و ملاقات با خانوادههای شهدا، بازدید از آسایشگاههای ایثارگران داریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار