سردار ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

ملت جهاد و شهادت از هیچ گزینه‌ای نمی‌هراسد

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: دشمنان اسلام خوب می‌دانند ملتی که آیه‌های جهاد و شهادت با پوست و گوشت و خونش آمیخته است از هیچ گزینه‌ای نمی‌هراسد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ - 15February 2014

ملت جهاد و شهادت از هیچ گزینه‌ای نمی‌هراسد

سردار "احمد ذوالقدر" جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به آیه "وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"، اظهار کرد: همانطوری که ملاحظه میشود، نص صریح قرآن به ما میگوید که شهدا زندهاند و در نزد پررودگار خود روزی میخورند، که این نشان از جایگاه رفیع و پُر منزلت شهید در نزد خداست، بدین معنی که حتی پس از مرگ هم روح پاکش در نزد پروردگارش مستفیض و متنعم است.

وی در ادامه این گفتوگو تهدیدهای امروز دشمنان را از سر ضعف و استیصال دانست و افزود: دشمنان اسلام دلاوری، شجاعت، رشادت و حضور متعهدانه جوانان پُر شور این مرز و بوم را در خط مقدم جبههها خوب به یاد دارند و همین پیشینۀ درخشان است که آنان را دچار ترس و واهمه کرده، وگرنه ذهن ملت ایران از این یاوهگوییها مملو است.

ذوالقدر در این رابطه افزود: دشمنان اسلام خوب میدانند ملتی که آیههای جهاد و شهادت با پوست و گوشت و خونش آمیخته و ممزوج است، از هیچ گزینهای نمیهراسد.

وی تاکید کرد: خاطره هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع همهجانبه رزمندگان اسلام در برابر ظلمپیشگانِ کور باطن برای ما یادآور بزرگترین درس تاریخ «آزادگی و شهادتطلبی» است و برای دشمنان به مثابه تلخترین آزمون محسوب میشود.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه شهدا الگوی نسل جوان ما هستند، افزود: حضور پر شور و هیجان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلیل از یاد و خاطره شهدا و همچنین برگزاری هرچه باشکوهتر مجالس مذهبی و محافل مرتبط با یادبود شهدا، همه حکایت از این دارد که ملت ایران و بالاخص جوانان برومند این مرز و بوم همواره دیندوست، ولایتمدار و شهادتطلب هستند و هرگز اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهند داد.

ذوالقدر با بیان اینکه هماکنون بیش از ۲۵ سال از پایان جنگ تحمیلی میگذرد، اما هنوز یاد اولین شهدای ما در دلهای مردم زنده است، افزود: احیای قلب ملت ما امروز با یاد و خاطره شهدا آمیخته است و همانطوری که میبینیم بسیاری از انجمنها و هیئتهای مذهبی بواسطه نام شهدا و خون پاک آنها، صورت میپذیرد.

وی در پایان افزود: مردم بدون تبلیغ و پوشش خبری و با علاقه بسیار زیاد در مجالس و محافلی که با نام شهدا برپا شده حاضر میشوند و همواره برای برطرف شدن مشکلات مادی و معنوی به روح پاک آنها تمسّک و توسل میجویند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار