سرهنگ میر احمدی به خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد

نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود

مسئول انتشارات سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: سازمان بنیاد حفظ آثار ارتش با برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس در نظر دارد با اسناد موجود از تحریف تاریخ جنگ جلوگیری کند.
کد خبر: ۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶ - 21January 2014

نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود

سرهنگ بهزاد میر احمدی، مسئول انتشارات سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: سازمان بنیاد حفظ آثار ارتش در راستای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب کرده است.

وی با بیان اینکه آنچه در این نمایشگاه نمایش داده میشود، تاریخ دفاع مقدس است، تصریح کرد: عکسهای استفاده شده در این نمایشگاه با پسزمینه انقلاب، روزهای ۸ سال دفاع مقدس را به تصویر میکشند.

مسئول انتشارات سازمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: هر چقدر که از زمان جنگ دورتر میشویم تحریفها در تاریخ جنگ رنگ بیشتری میگیرند، که سازمان بنیاد حفظ آثار ارتش با برپایی این نمایشگاه درنظر دارد با اسناد موجود از این تحریفها جلوگیری کند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه به همت سازمان بنیاد حفظ آثار ارتش از فردا تا پایان دهه فجر در مدرسه شاهد جواد الائمه واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان گرگان برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار