مستند «شهید همدانی» به مرحله فیلمبرداری رسید

مستند «شهید همدانی» به ابعاد زندگی فرهنگی و اجتماعی این شهید والامقام می پردازد هم اکنون به مرحله تصویربرداری رسیده‌است.
کد خبر: ۹۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ - 06September 2016

مستند «شهید همدانی» به مرحله فیلمبرداری رسید

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مستند «شهید همدانی» به مرحله فیلمبرداری رسید.

این مستند که به تهیه کنندگی «محسن فرجی» و کارگردانی «مرتضی یعقوبی» در حال تولید میباشد، به ابعاد زندگی فرهنگی و با برکت این شهید بزرگوار میپردازد. این مستند نگاه جدیدی به حمایتها و ابعاد فرهنگی و هنری شهید همدانی دارد.

مستند براساس طرحی از «مسعود زمانی» و با همکاری ویژه خانواده محترم آن شهید بزرگوار به ویژه «وهب همدانی» (فرزند ارشد شهید) و حمایتهای اهالی سینما در دست تولید است.

با توجه به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار «حاج حسین همدانی» این مستند پس از طی نمودن دوماه تحقیق و پژوهش به سرپرستی آقای «محمد سلیم کیا»، هم اکنون به مرحله تصویربرداری در دو استان تهران و همدان، در دو قسمت تهیه میشود.

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تجربه فرماندهی جنگهای ناهمتراز (اوایل جنگ تحمیلی در مبارزه با ضدانقلاب در کردستان) و تجربه جنگ تحمیلی در استانهای غربی (کردستان، همدان و کرمانشاه)، فرماندهی سپاه محمد رسولالله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین (ع) را در کارنامه داشت.
 
سردار همدانی از یادگاران دوران دفاع مقدس سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار