طی پیامی

سرلشکر صفوی اعطای نشان فتح را به سردار پاکپور تبریک گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی اعطای نشان "فتح یک" از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سردار محمد پاکپور را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱ - 21January 2014

سرلشکر صفوی اعطای نشان فتح را به سردار پاکپور  تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی اعطای نشان فتح یک، از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرامی و ارجمند سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اعطای نشان «فتح یک» از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنهای(مدظله العالی) به آن فرمانده شجاع، انقلابی، خردمند و ولایتمدار که مایه مباهات یادگاران و حماسه سازان 8سال دفاع مقدس و مدافعان انقلاب اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

بی شک اقتدار امروز مرهون تلاشها و مجاهدتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

بی تردید خدمات ارزشمند و نقش آفرینیهای حماسی، خالصانه و مومنانه جنابعالی و همرزمان سلحشور و دلاورتان در دوران دفاع مقدس و در ادامه عملکرد فاخر و ماندگار نیروی زمینی سپاه در مقابله با اشرار و گروهکهای تروریستی که بسترهای استقرار امنیت پایدار در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور را رقم زده است، شایسته سپاس الهی و پاداش معنوی و نیز نماد عظمت ملت ایران و الهام بخش پاسداران و بسیجیان امت اسلام به شمار می رود.

نوآوری و بروزرسانی و تنوع خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی ایران آن را به تاثیرگذارترین نهاد انقلابی تبدیل کرده است.

پویایی، منحصر بفردی و قابلیت تطبیق و تنظیم دکترین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرایط جدید صحنههای احتمالی جنگ آینده خصوصا جنگهای سایبری و جنگ اطلاعاتی و فرهنگی، از توانمندیهای افتخار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با تهدیدهای احتمالی است.

استمرار موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز و مجاهد در خدمت به قرآن و عترت پیامبراعظم(ص) و دفاع از آرامانهای بلند امام راحل و شهیدان والامقام را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای(مدظله العالی) از ذات اقداس احدیت مسئلت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار