سردار رضایی خبر داد؛

برگزاری رزمایش‌های مشترک مرزی بین ایران و عراق

فرمانده مرزبانی کشور در هفتمین اجلاس مشترک مرزی ایران و عراق گفت: برای ارتقاء همکاری‌ها، رزمایش‌های مشترک مرزی بین دو کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ - 12August 2018

برگزاری رزمایش‌های مشترک مرزی بین ایران و عراقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق (هفتمین اجلاس مشترک مرزی ایران و عراق) اظهار داشت: از اینکه میزبان برگزاری چنین نشست صمیمانه‌ای هستیم، بسیار خرسندم.

وی افزود: هر ساله، نشست‌های مشترک مرزی در کشور ایران و عراق برگزار می‌شود که در این نشست‌ها موضوعات مرزی از جمله ارتقاء امنیت، مقابله با تحرکات اشرار و گروهک‌های تروریستی، تبادل اطلاعات و تجربیات و... مطرح و در مورد آن‌ها گفت‌وگو می‌شود.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: بحمدالله روابط خوبی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق حاکم است و مشکل خاصی نداریم.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان گفت: طی سال‌های اخیر و در راستای ارتقاء همکاری‌ها، رزمایش‌های مشترک به ویژه در آبراهه‌های اروند برگزار کرده‌ایم و این رویکردها ادامه دارد و تقویت تعاملات مرزی ایران و عراق به جد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار