رئیس حوزه علمیه اصفهان:

مشکلات معیشتی هیچ‌گاه مردم ایران را از پشتیبانی نظام منصرف نکرده است

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مشکلات معیشتی هیچ‌گاه مردم ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام منصرف نکرده است، گفت: مردم یک بار دیگر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ - 10February 2019

مشکلات معیشتی هیچ‌گاه مردم ایران را از پشتیبانی نظام باز نداشته استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مرجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت‌الله مظاهری در پایان درس خارج‌فقه، به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: این نهضت مقدس، از ابتدا تاکنون و در همه مقاطع، همواره مشمول الطاف کریمانه الهی و عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) بوده است.

وی افزود: پشتیبانی، حمایت و حضور گسترده مردم در موقعیت‌های حساس، از نشانه‌های امداد الهی و آگاهی ملت بزرگوار و سبب استقرار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه بیانات خود با اشاره به معضلات معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم، با تأکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مطالبات مردم و نیز حل مسائل و رفع کمبودها و نارسایی‌ها، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اجتماعی، هیچ‌گاه مردم غیور و باوفای ایران را از حضور در صحنه و پشتیبانی از نظام و میهن اسلامی، باز نداشته است و از این‌رو مسئولان و متصدیان امور وظیفه دارند خالصانه در جهت بهبود وضعیت کشور و حل مسائل مختلف مردم برنامه‌ریزی و اقدام جدی کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن و تأثیر آن در ایجاد یأس در دل دشمنان و بدخواهان، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه، امسال نیز مثل سابق و حتی بهتر از گذشته، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، علیه اسلام و جمهوری اسلامی را خنثی خواهند ساخت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها