یادداشت اختصاصی/

عطر مهر و دفاع مقدس و استقبال شهر از آینده سازان

شهردار منطقه 16 در یادداشتی به تحلیل رابطه ارائه خدمات شهری، مهرماه و دفاع مقدس پرداخته است. وی در این یادداشت آورده:
کد خبر: ۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ - 21September 2014

عطر مهر و دفاع مقدس  و استقبال شهر از آینده سازان

اواخر شهریور برای همه ما ایرانیان حس و حال ویژه ای دارد و مناسبت های متعددی را پیش روی شهروندان قرار می دهد. پایان نیمه اول سال و فرارسیدن پاییز زیبا، بازگشایی مدارس و دانشگاهها و حوزه های علمیه، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاداوری مجاهدت و ایثار فراموش نشدنی یک ملت برای صیانت از استقلال و شرف خود... این همه مناسبت های مهم و غرور آفرین باید به بهترین شکل پاس داشته شود و تمهیدات استقبال از آنها فراهم شود.

بدیهی است در کنار همه سازمانها و دستگاههای ذی ربط مدیریت شهری در این میان نقش مهم و اساسی دارد و ضروری است با همه توان و قوای خود در حوزه های ماموریتی شکل و چهره ی شهر را آماده و مهیای ورود به مهرماه و پاییز کند و شور و حال و صفای این ایام را با ارایه خدمات متنوع خود در حوزه های شهری، زیبا سازی، ترافیک و حمل و نقل ، فضای سبز و ...در سراسر شهر پراکنده سازد.

اینجانب و همکارانم در شهرداری منطقه 16 تهران مفتخر و سرافرازیم که به  شهروندانی در محله های نازی آباد، جوادیه، یاخچی آباد، خزانه بخارایی، علی آباد جنوبی، علی آباد شمالی، تختی، شهرک شهید بهشتی و باغ آذری خدمت میکنیم که در کنار افتخارات مذهبی و انقلابی خود از نظر آموزشی و پژوهشی براساس گزارشهای رسمی وزارتخانه های  اموزش و پرورش و علوم و تحقیقات و فناوری جزو برترین مناطق شهر و کشور هستند و همواره تعدادی از برگزیدگان المپیادهای کشوری  و بین المللی و ورودی برترین دانشگاههای کشور از این محلات برخاسته اند. این افتخارات مسئولیت خدمت گزاران شهروندان منطقه را در شهرداری مضاعف ساخته و در عین حال سختی و مشقت کارهای متنوع و متعدد را برای همه ما شیرین و گوارا می سازد که خدمات همه 650 پرسنل شهرداری این منطقه با شکوفه ها و گل ها و درختان تنومند دانش و فرهنگ و ادب و دین تجلی می یابد .

در اینجا همچنین لازم است به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و نام و راه همه شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی بویژه 3500 هزار شهید و 1500 جانباز و ایثارگران منطقه 16 تهران این نکته را یاداوری کنم که شهرداری منطقه 16 در این هفته ویژه برنامه های متعددی  را طراحی و اجرا کرده که هدف اصلی و محوری همه آنها زنده نگه داشتن ارمانهای والای پاک ترین جوانان این مرز و بوم است که با لبیک به ندای امام عظیم الشان خود زیباترین جلوه های ایثار و شجاعت و صفا را پیش روی جهانیان خلق کردند . هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم تا این ارزشها و اهداف متعالی زنده بماند تا روح و انسانیت و معنویت در زندگی ما جاری و ساری باشد.

سید محسن اسدی

شهردار منطقه 16

نظر شما
پربیننده ها