نیروی انتظامی در پیامی عنوان کرد

هفته دفاع مقدس نمادی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

نیروی انتظامی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس، آشناترین واژه در قاموس حماسه‏‌های عزت آفرین ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶ - 21September 2014

هفته دفاع مقدس  نمادی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

به گزارش دفاع پرس، در این پیام آمده است: « دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریهای آن دوران، در تاریخ شکوهمند این سرزمین بزرگ به یادگار مانده و خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، در تقویم حماسه و پایداری ملت غیور ایران میدرخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که معطر به نام و یاد حضرت امام راحل رضوان الله تعالی علیه می باشد، یادآور تحقق نوید قدسی قرآن کریم  که الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا است.
 
هشت سال دفاع جانانه و مقدس که ملهم از مکتب فکری حضرت امام حسین (ع) است حقیقت پیروزی خون بر شمشیر را بار دیگر به منصه ظهور و ثبوت رساند.
 
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قلههاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشتهاند.
 
دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.
 
نیروی انتظامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمادی از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای «مدظله العالی» ، ایثارگران عزیز ،خانواده معظم شهداء ،رزمندگان ،جانبازان سربلند و جان برکف ،آزادگان سرافراز و همه کسانی که در 8 سال دفاع مقدس مؤمنانه ایفای نقش نمودند تا امروز مردم قدرشناس کشورمان برخوردار از نعمت آرامش و امنیت باشند، تبریک عرض می کند.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها