جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران:

اسناد اقدامات اشرار در جنوب شرق در اختیار وزارتخانه‌های کشور و خارجه قرار گرفت/پاسخ قرارگاه قدس به حملات اشرار

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو اسناد اقدامات تجاوزکارانه اشرار را در جنوب شرق کشور در اختیار مسوولان امر قرار داده است.
کد خبر: ۳۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ - 18October 2014

اسناد اقدامات اشرار در جنوب شرق در اختیار وزارتخانه‌های کشور و خارجه قرار گرفت/پاسخ قرارگاه قدس به حملات اشرار

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده زمینی سپاه در جمع خبرنگاران گفت: اسناد تجاوزهای اشرار در جنوب شرق کشور را در اختیار داریم و این اسناد به مسوولان کشور از جمله وزارتخانههای کشور و امور خارجه ارائه شده است.

وی افزود: هرگونه تجاوزی که به کشور صورت گیرد پاسخ آن را خواهیم داد، زیرا ایران کشوری مستقل است و در صورت نیاز، به تجاوزات اشرار در جنوب شرق کشور پاسخ لازم داده خواهد شد.

سردار عراقی با اشاره به تحرکات اخیر اشرار در منطقه جنوب شرق کشور و حمله آنها به یکی از پاسگاههای مرزی تصریح کرد: جواب لازم به این اقدام از سوی قرارگاه قدس داده شد؛ به نحوی که بدون دادن حتی یک تلفات توانستند حمله اشرار را دفع کنند و تلفات بسیاری را نیز از آنها گرفتند.

وی در خصوص حمله به پاسگاه نیروی انتظامی که چندی پیش صورت گرفت، عنوان کرد: اینگونه حملات در مناطق امنیتی طبیعی است؛ اما ما با مستحکمسازی مرز و اشراف اطلاعاتی، امنیت پایدار و مردمی را در منطقه ایجاد میکنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروی زمینی سپاه در سوریه و لبنان فعالیت میکند، گفت: نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق، شمالغرب و غرب کشور فعال است، اما همانطور که فرماندهان سپاه اعلام کردند، سپاه به این کشورها کمک مستشاری میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار