امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

تداوم راه شهدا مصونیت در برابر تهدیدات را در پی دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: اگر پیرو خط شهدا باشیم مطمئنا از همه گزندها و تهدیدات مصون خواهیم بود.
کد خبر: ۳۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ - 01November 2014

تداوم راه شهدا مصونیت در برابر تهدیدات را در پی دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با اشاره به ایستادگی ملت ایران و تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و از آنها میخواهیم که ما را با انوار الهی و الهامات قلبی خود یاری دهند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) افزود: شهدا یاران و سربازان پنهانی آقا امام زمان(عج) هستند و ما اطمینان داریم جبهه علمی، فرهنگی و نظامی ما امروز دارای سپاه قدرتمندی چون شهداست.

وی با بیان اینکه ما مهمان شهدا هستیم و آنها میزبان هستند، گفت: شهدا ثابت کردند که ساز و برگ تسلیحاتی دشمن هرچه که باشد برای خودش است و آنچه که برای ما مهم است ایستادگی، خواستن و توانستن حرکتهای انقلاب اسلامی است که به برکت خون شهدا حفظ و تثبیت شده است.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه در سرتاسر دنیا هیچگاه ملتی به شرافت و بزرگواری ملت ایران که تا پای جان بر آرمانهای کشورش بایستد، نداشتهایم، افزود: یک چنین ملتی فقط در صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) گفت: اگر پیرو خط شهدا باشیم مطمئنا از همه گزندها و تهدیدات مصون خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار