در پیامی صورت گرفت

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما جهت اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 06November 2014

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، متن پیام تقدیر سرلشکر بسیجی دکتر «سید حسن فیروزآبادی» رییس ستاد کل نیروهای مسلح از مهندس «عزتالله ضرغامی» رییس سازمان صدا و سیما در ذیل آمده است:

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید عزتالله ضرغامی

سلام علیکم

با احترام؛ عرصهی پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب میکند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.

پاسداشت آن حماسهها، عینیتبخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفههای موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان میباشد.

بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامههای هفته دفاع مقدس سال 1393 با هدایت و مدیریت جنابعالی در تولید و پخش برنامههای جدید، اثرگذار و غیر تکراری همراه با افزایش کمّی و کیفی، تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.

بدین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در بهرهمندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزشها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجلالله تعالی فرجهالشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) دارم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها