رحیم‌پور ازغدی در مراسم تشییع هفت شهید مدافع حرم در مشهد:

شهدای مدافع حرم سرنوشت تاریخ و منطقه را تغییر دادند

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علیرضا توسلی فرمانده تیپ فاطمیون و شهید رضا بخشی جانشین این تیپ و پنج رزمنده دیگر این تیپ در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ - 05March 2015

شهدای مدافع حرم سرنوشت تاریخ و منطقه را تغییر دادند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) مشهد بار دیگر عطر و بوی شهدای مدافع حرم گرفت. پیکر مطهر شهیدان علیرضا توسلی فرمانده تیپ فاطمیون، رضا بخشی جانشین تیپ فاطمیون، نعمتالله نجفی، جاوید یوسفی، سید حسین حسینی، سید محمود حکیمی و سید قاسم سادات بر روی دستان عزاداران فاطمی تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

در این مراسم حسن رحیم­پور ازغدی با گرامیداشت یاد این شهدا گفت: فرمانده فاطمیون و همرزمانش در ایام شهادت حضرت زهرا (س) به میهمانی حضرت زهرا (س) رفتند و هماکنون نیز در محضر ایشان هستند.

وی افزود: شهید علیرضا توسلی و دیگر همسنگرانش برای دفاع از اسلام در سوریه حاضر شدند. نهتنها اینها بلکه مجاهدین افغانی در این جبهه مردانه جنگیدند. همه اجماع دارند که شیعیان افغانستان هر خط و محوری را که به آنها واگذار می­شود می­پذیرند و موفق برمی­گردند. تکفیری­ها فاطمیون را می­شناسند. فاطمیون هرکجا وارد عمل می­شوند و تکفیریها متوجه می­شوند در دلشان از این نیروها ترس و واهمه دارند و می­گویند اینها جور دیگری می­جنگند مبارزه اینها فاطمی و حسینی است.

عضو شورای انقلاب فرهنگی به بیان نقش تعیینکننده شهدای مدافع حرم پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید توسلی در دفاع مقدس حضور داشت و با شروع جنگ در سوریه به این کشور رفت. وطن این مجاهدین افغان وطن حق است و هرکجای عالم که لازم باشد تا از ارزشهای اسلامی دفاع کنند وارد عمل می­شوند. اتفاق بزرگی که در حال رخ دادن است این است که اسلام بیدار و اسلام انقلاب و اسلامی با پرچمداری شیعه و اهلبیت سرنوشت دنیا در حال تغییر است. مدافعین حرم که به عراق و سوریه رفتند تا از حرم اهلبیت دفاع کنند و در این راه به شهادت رسیدند سرنوشت تاریخ و منطقه و دنیا را تغییر دادند. این برکات حاصل خون شهدای مدافع حرم است. ما مدیون این شهدا هستیم و باید آنها را تنها نگذاریم و در مسیر آنها فداکاری کنیم.

لازم به ذکر است پیکر مطهر این شهدا بعد از طواف حرم رضوی و اقامه نماز جهت خاکسپاری در قطعه شهدای مدافعین حرم به بهشت رضا منتقل شدند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین محمدی
|
-
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
2
روحشان شاد ویادشان گرامی
نظر شما
پربیننده ها