سردار استوار آذر:

تکریم ایثارگران و رزمندگان نهادینه شود

جمعی از نمایندگان مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در جریان روند آخرین وضعیت احداث پارک موزه دفاع مقدس قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲ - 12November 2013

تکریم ایثارگران و رزمندگان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از آذربایجان شرقی، نشست صمیمی جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سردار استوارآذر مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث پارک موزه دفاع مقدس تبریز و چگونگی پیشرفت آن اظهار داشت: امیدواریم  با استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان جهاد و شهادت بتوانیم در پیشرفت احداث پارک موزه قدمهای موثرتری برداریم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه بر لزوم حمایت از پروژههای تحقیقاتی و ادبی و نسبت به نهادینه کردن تکریم ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، توجه به مطالبات قشر ایثارگری  و ... تاکید کرد.

همچنین نمایندگان و حاضران در این جلسه با تقدیر از روند عملیات اجرای  پروژه پارک موزه دفاع مقدس، اقدامات مطرح شده را تایید و نسبت به پیگیری آن و لزوم تعامل و ارتباط بیشتر با این اداره کل در جهت حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کردند.
 
شایان ذکر است، در این مراسم که رحمانی، افخمی، فلاح، "سعیدی" رئیس مجمع نمایندگان استان و تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند، مقرر شد جلسه دیگری با حضور نمایندگان استانی و با دعوت از میهمانان کشوری در این خصوص برگزار و مسائل و موضوعات مربوطه به پروژه بررسی  و پیگیری شود.
 
این نشست صمیمی با اقامه نماز ظهر و عصر و صرف نهار خاتمه یافت و قرار شد بازدید از پروژه در اولین فرصت دیگر به عمل آید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرملک محمودی
|
-
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
2
1
باسلام کربلای نینوایادش بخیر رزمنده ای ازته دل مینویسم با28ماه جبهه بسیج وبرادرشهید کارگرو حتی بیمه هم نیستم جرا طرح15رمضان اجرانمیشه باگذشت 3 سال هر 6 یا7 ماه گاهی300 تا400انهم بعنوان کمک معیشت حالا هم 9 ماه که میگویند بوجه نداریم همینم هم که قطع شد واقعا طبق امار خودشان در 32 استان33 هزار رزمنده یک سال به بالا بیکارهستیم به خدااگه ماهاروبیمه یامقداری حقوق بدهند جای دوری نمیره
نظر شما
پربیننده ها