امیر حسنی مقدم:

نیروی دریایی ارتش افتخارهای کم‌نظیری در هشت سال دفاع مقدس ثبت کرده است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت گفت: افتخار آفرینی‌های دلاوران نیروی دریایی هیچ‌گاه از ذهن تاریخ ملت از یاد رفتنی نیست.
کد خبر: ۱۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰ - 26January 2014

نیروی دریایی ارتش افتخارهای کم‌نظیری در هشت سال دفاع مقدس ثبت کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "تورج حسنی مقدم" فرمانده آموزش تخصصهای دریایی رشت در مراسم اخذ سردوشی دانش آموزان دوره ۱۸۳ شهید بلوکی در مجموعه آموزشی شهید نامجو رشت ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به دانش آموزان سردوشی بگیر گفت: شما از امروز موفق به اخذ سردوشی شده و راه خود را برای آمادگی و دریافت ارزشهای یک پرسنل پایور آغاز کردهاید.

وی با اشاره به رشادتهای دلاوران نیروی دریایی افزود: این افتخارآفرینیها هیچگاه از ذهن تاریخ این ملت رفتنی نیست و با اینکه شهیدان رفتهاند ولی راهشان ادامه دارد، راهی که در مسیر آرمانهای اسلام و قرآن است.

دریادار حسنی مقدم خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در مقاطعی از تاریخ اقدامهای سازندهای انجام داده است. این افتخارهای کم نظیر توسط کارکنان باغیرت، شجاع و باشرف در ۸ سال دفاع مقدس ثبت شد و شما امروز جا پای کسانی میگذارید که این همه افتخار را بدست آوردهاند.

فرمانده آموزش تخصصهای دریایی تصریح کرد: باید به خود بیایید که در نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش خدمت میکنید، چرا که استحکام و اقتدار نیروهای مسلح مهمترین عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای تامین امنیت هر کشور باید نیروهای مسلح مقتدر وجود داشته باشد و نیروی دریایی امروز بعنوان یکی از بازوان قدرتمند و پر انرژی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. نمونه بارز آن حضور مقتدرانه و باصلابت نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای بینالمللی است که با تمام قدرت در دفاع از منافع ملت و کشورمان در مقابل استکبار جهانی ایستاده است که موجب استحکامبخشی دیپلماسی خارجی و ارتقای جایگاه کشورمان در مجامع بینالمللی شده است.

دریادار حسنی مقدم خاطرنشان کرد: باید هر چه میتوانیم بر پیشرفت خود افزوده و در تمامی زمینهها از جمله نظامی، علمی و معنوی رشد داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار