شهیدی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

بخشی از مطالبات ایثارگران تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: افرادی که درخواست سهام کرده‌اند قبل از فرا رسیدن سال نو سهام آن‌ها اعلام خواهد شد و افرادی که سهام نخواهند مبلغی را تا یک ماه دیگر پرداخت خواهیم کرد وباقیمانده مطالبات بعد از ایام نوروز پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ - 27January 2014

بخشی از مطالبات ایثارگران تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "سیدمحمدعلی شهیدی" معاون رییسجمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم تجدید میثاق امام راحل در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت مطالبات ایثارگران، اظهار کرد: نسبت به پرداخت مابقی مطالبات ایثارگران تمهیداتی اندیشیده شده است و در ازای آن مراکز اقتصادی نیز وجود دارد که در این مورد برنامه ریزی انجام دهند.

وی با اشاره به ابلاغ قانون خدمات جامعه ایثارگران، گفت: دولت قانون خدمات جامعه ایثارگران را ابلاغ کرده و با توجه به اینکه این قانون توسط روزنامههای رسمی اعلام شده به معنای ابلاغ آن است.

حجتالاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه از آغاز در بنیاد شهید شروع به تشکیل کمیتههایی برای بررسی اجرایی یا غیر اجرایی بودن بندهای قانون خدمات جامعه ایثارگران انجام شده، گفت: مجلس نسبت به اجرای این قانون تاکید دارد و طبق تشکیل کمیتهها یک مقدار از آن اجرایی شده و تمهیداتی برای اجرایی شدن نیز در نظر گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد یکسان سازی قبور شهدا، اذعان داشت: مناسب سازی قبور شهدا انجام گرفته است و برنامه ریزی صورت گرفته و مانع ترمیم و تخریب مابقی قبور شده است.

معاون رییسجمهور خاطر نشان کرد: باقیمانده قبور شهدا که تخریب در مورد آن صورت گرفته تا حدود سه ماه دیگر ساماندهی میشود.

وی با اشاره به اینکه باید در مورد قبور شهدا از واژه ساماندهی به جای یکسان سازی استفاده کنیم، افزود: کار ساماندهی قبور شهدا انجام شده تا نگرانی خانواده شهدا نسبت به موضوع قبور شهیدان مرتفع شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: همزمان با آغاز ایام دهه فجر، شبکه اطلاع رسانی پیام کوتاه (ایثار) با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت آغاز به کار کرده است زیرا نشر فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه پررنگ شود و شکل بهتری پیدا کند.

.
نظر شما
پربیننده ها