سردار بختیاری خبر داد؛

برگزاری دوره زندگی در شرايط سخت برای افسران پليس با مشارکت ارتش

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین از برگزاری دوره زندگی در شرايط سخت برای افسران پليس با مشارکت ارتش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ - 27September 2016
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «لطفعلی بختياری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امين در مراسم آغاز سال تحصيلی در جمع اساتيد و اعضای هيئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امين ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه اجزا و ارکان کشور بايد با نام و ياد شهدا مزين باشد، بنابراين استفاده از ظرفيت‌ها و تجربيات دوران دفاع مقدس و دانشگاه جنگ را بايد در تمام امور سرلوحه کار خود قرار دهيم.

وي بر انتقال دانش توليد شده به دانشجويان دانشگاه علوم انتظامی امين تاکيد کرد و افزود: توليد علم، بهره‌گيری از دانش و فناوری‌های روز دنيا و استفاده از تجربيات قطعاً در حوزه دانش پليسی اثرگذار است.

اين مقام ارشد انتظامی بر تعامل با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقيقاتی کشور تاکيد و تصريح کرد: ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی دانشجويان با بهره‌گيری از فناوری‌های نوين در علوم پليسی از اهداف مهم دانشگاه علوم انتظامی امين به شمار می‌آيد.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امين با بيان اينکه مهارت‌های عمومی و تخصصی دانشجويان در رسته‌های مختلف بررسی، نياز سنجی و تعيين شد، گفت: درصدد ايجاد يک مجتمع کارگاهی در بخش‌ها و حوزه‌های مهارتی دانشگاه هستيم لذا اجرای کارورزی شبانه از برنامه‌های در دست اقدام در حوزه مهارتی و تخصصی دانشجويان است.

سردار بختياری همچنين به برگزاری برنامه‌های ديگر نظير آمادگی جسمانی، دوره مربيگری و زندگی در شرايط سخت برای افسران صف با مشارکت ارتش اشاره کرد و گفت: پالايش و بازنگری در نحوه به کارگيری اعضاي هيئت علمی دانشگاه نيز در دستور کار قرار گرفته که اکنون بين 900 الی يک هزار نفر مدرس از بدنه صف، ناجا و دانشگاه مشغول تدريس علوم مختلف پليسی هستند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها