امیر پوردستان:

«عدم تبعیت از دشمن» از درسهای عاشوراست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از درس های بزرگ عاشورا و امام حسین(ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ - 20October 2016
«عدم تبعیت از دشمن» از درسهای عاشوراستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم اولین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم «امین کریمی» که عصر امروز در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی تهران برگزار شد، گفت: یکی از درس های بزرگ عاشورا و امام حسین(ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین(ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سال ها از آن قیام همچنان نام امام حسین(ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور که حضرت سیدالشهدا(ع) از دشمن تبعیت نکرد، ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آن ها می جنگیدیم.

فرمانده نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

وی افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها