سردار فتحی‌زاده در نشست پلیس بین‌الملل ناجا با قضات تاکید کرد؛

لزوم حضور در عرصه بین‌الملل برای تامین امنیت پایدار/ احقاق حقوق ملت از مجرمان اقتصادی وظیفه پلیس است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: امروزه جرایم بین‌المللی شرایط خاصی پیدا کرده است، که آثار و تبعات آن جامعه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. لاجرم باید برای تامین امنیت پایدار و احقاق حقوق و منافع ملت باید در این عرصه حضوری فعال داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ - 26October 2016
لزوم حضور در عرصه بین‌الملل برای تامین امنیت پایدار/ احقاق حقوق ملت از مجرمان اقتصادی وظیفه پلیس استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در پنجمین نشست تخصصی پلیس بین‌الملل ناجا با قضات و کارشناسان قضایی که صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این‌گونه نشست‌ها شناخت ظرفیت و قابلیت‌های دو نهاد برای دفاع و حفظ منافع نظام و ملت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل است.
 
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در ادامه افزود: امروزه جرایم بین‌المللی شرایط خاصی پیدا کرده که آثار و تبعات آن جامعه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، لاجرم باید برای تامین امنیت پایدار و احقاق حقوق و منافع ملت باید در این عرصه حضوری فعال داشته باشیم.

وی گفت: بسیاری از جرایمی که امروزه با آن مواجه هستیم منشأ و عامل آن فراتر از مرزهای کشور قرار دارد که می‌توان در این رابطه به حوزه جرایم مواد مخدر، قاچاق انسان، قاچاق کالا و ارز و قاچاق پر حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد.
 
سردار فتحی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: برخی مجرمان اقتصادی نیز برای رهایی از قانون به خارج از کشور می‌روند که پیگیری و احقاق حقوق ملت از این افراد نیز جزو وظایف پلیس است.
 
 انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها