مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خون شهدای مدافع حرم، پرچم استقلال جهان اسلام را به اهتزار درآورده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهدای مدافع حرم از جمله شهید جمالی زاده، الله دادی، بادپا و بیاضی زاده، پرچم استقلال جهان اسلام را به اهتزار درآورده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ - 28October 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام علی شیرازی در دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان اظهار کرد: امام راحل درس عاشورا را در حیات خود و در حیات ملت ایران اسلامی جاری کرد و ملت ایران با بصیرت این درس عاشورا را آموخت و با همین درس در هشت سال دوران دفاع مقدس در مقابل صدام ایستاد.
 
وی از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان افتخار مردم ایران و کرمان یاد کرد و افزود: این سردار در همه حال برای پیروزی اسلام و انقلاب جان خود را بر کف گرفته و از مرگ نمی هراسد.

شیرازی اظهار کرد: آنچه امروز در صحنه دنیا می بینیم و به عنوان شهدای مدافع حرم مطرح است در حقیقت تبیین راهی است که شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس شکل دادند و امروز دلاورمردان عرصه دفاع از حرم از همه هستی می گذرند و با درس گرفتن از کسانی که در جنگ هشت ساله در مقابل دشمن سینه سپر کردند به جنگ با دشمن و داعش و تکفیری ها می روند.

وی گفت: این همان معنای حیات شهید است، حیات شهدای عاشورا یعنی حیات انقلاب اسلامی که از درون این نهضت عاشورا، یک انقلاب عظیم و یک نظام دینی را شکل داد که در دنیا بی سابقه و بی نظیر بود لذا ملت ایران اسلامی در عصر نظام اسلامی با حیات شهدای عاشورا توانست این نظام و انقلاب را حفظ کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: حیات شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس امروز یک حرکت عظیم را در منطقه شکل داده است، حرکتی که در آینده با حیات شهدا به حرکت بین المللی تبدیل خواهد شد و این عظمت را امام راحل سال 1367 تبیین کردند؛ آن روز خیلی ها متوجه منظور امام نشدند که در پذیرش پیام قطعنامه 598 ایشان گفتند ما باید بسیج جهانی اسلام را تشکیل دهیم و امروز این بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

وی گفت: امروز آمریکایی ها هرچه تلاش می کنند قدرت حشد الشعبی در عراق را بشکنند نمی توانند و حضور پررنگ حشد الشعبی چه در عراق چه در سوریه و غیره کمر استکبار جهانی را شکسته است و آنها قدرت حشد الشعبی را هرگز نمی توانند تضعیف کنند.

وی بیان کرد: حزب الله لبنان، انصارالله یمن و غیره هرکدام یک پایه این بسیج جهانی اسلام هستند لذا ما می توانیم به امام راحل بگوییم که بعد از حیات تان، توانستیم جبهه جهانی اسلام را شکل بدهیم جبهه ای که امروز می تواند ادعا کند در سوریه سربلند و وضعیت سوریه مورد رضایت است.

حجت الاسلام شیرازی گفت: آمریکا به داعشی ها در سوریه تسلیحات نظامی می دهد و شکست تروریسم در موصل عراق و حلب سوریه یعنی شکست همه قدرت های استکباری از جمله آمریکا، اسراییل، اروپایی ها، عربستان، قطر، ترکیه مقابل پیروزی جبهه مقاومت، به عبارتی پیروزی همین ملت ایران و فاطمیون، رزمندگان سربلند افغانستانی و پاکستانی، همین زینبیون و حزب الله لبنان.

وی ادامه داد: لذا استان کرمان به خود افتخار می کند که فرمانده این جبهه عظیم، سردار حاج قاسم سلیمانی فرزند خطه کرمان است.

وی گفت: خرداد ماه 1393 داعش به عراق حمله کرد و مردم کربلا و نجف قصد ترک این دو شهر را داشتند زیرا دشمن برنامه ریزی کرده بود که حکومت عراق را به دست گیرد تا به شهرهای کربلا و نجف هجوم آورد و حرم اهل بیت را نابود سازد اما با وارد شدن سردار سلیمانی به عراق مردم شهرهای کربلا و نجف از اینکه ملت ایران آنها را حمایت می کند در شهرهای خود ماندند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: امروز بر دیوارهای منازل عشایر عراق و منازل مسئولان عراق سه عکس امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه ای و سردار قاسم سلیمانی خودنمایی می کند و این یعنی حیات شهدا، یعنی اینکه ملت ایران پیش چشم مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان آبرو دارید و این جبهه عظیم امروز توانسته است نیروهایی را جذب کند که حاضرند برای دفاع از اسلام، زیر پرچم ولایت فقیه جان بدهند.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب در سوریه مجاهدانی تربیت شده اند که از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته اند و شهدای مدافع حرم نگذاشتند بار دیگر دشمنان به حضرت رقیه و حضرت زینب (س) جسارت کنند و این یعنی بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

وی بیان کرد: دشمن در تضعیف این جبهه تلاش می کند اما بداند 37 سال نتوانست کاری بکند و در آینده هم نخواهد توانست اسلام را ضعیف کند لذا باید این پرچم اسلام بر روی کره زمین به اهتزاز درآید و این حرکت در آستانه ظهور امام عصر (عج) است و بناست این ولایت و امامت که مسیری را ترسیم کرده در ادامه این حرکت جهان پر از عدل و داد شود.

حجت الاسلام شیرازی گفت: هرچه جلو می رویم قدرت جبهه اسلام بیشتر می شود، وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند 25 سال آینده رژیم غاصب صهیونیسم وجود ندارد به این حقیقت ایمان داریم که همین فاطمیون، حیدریون، حزب الله، انصارالله، زینبیون و غیره با یاری خدا و رهبری معظم له و حمایت ایران، جهان اسلام را از شر استکبار جهانی خلاص خواهد کرد و خون شهدای حرم اثر می کند.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان کرمان از جمله شهید جمالی زاده، الله دادی، بادپا و بیاضی زاده را گرامی می داریم و این خون ها پرچم استقلال جهان اسلام را به اهتزار درآورده است.
نظر شما
پربیننده ها