آفرین عبیسی بازیگر فیلم "خانه‌ای کنار ابر‌ها" در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

فیلم "خانه‌ای کنار ابر‌ها" نمایانگر صبر زینب وار مادران شهداست

بازیگر نقش مادر شهید در فیلم "خانه‌ای کنار ابر‌ها" گفت: فیلم "خانه‌ای کنار ابر‌ها" نمایانگر استقامت، استواری و صبر زینب وار مادران شهدا ست که با پایداریشان استقلال و عزت را به ایرانیان هدیه کردند.
کد خبر: ۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰ - 10February 2014

فیلم

آفرین عبیسی بازیگر نقش مادر شهید در فیلم «خانهای کنار ابرها» در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: بازی در این فیلم در نقش مادر شهید اولین تجربه کاریام بود و توانستم صبر و استقامت مادر شهید را به درستی ایفا کنم.

وی تصریح کرد: در زمینه تولید و نمایش فیلمهای دفاع مقدس، فیلم رقص پرواز اولین تجربه موفق برای تلویزیون و فیلم «خانهای کنار ابرها» به عنوان اولین فیلم دفاع مقدس در سینما به شمار میرود.

عبیسی ادامه داد: قصه فیلم «خانهای کنار ابرها» را خواندم و به آن بسیار علاقمند شدم چون محتوای آن دفاع مقدس بود و اینکه بتوانم در نقش مادر شهید ایفای نقش کنم برایم یک افتخار بود.

وی تاکید کرد: آرامش و معنویت خاصی در حین تولید این فیلم برای همه وجود داشت. در هرجا سخن از دفاع مقدس به میان آید و یا اینکه فیلمی در این حوزه ساخته شود قطعا معنویت خاصی ایجاد میشود.

این بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که در انتهای فیلم وقتی متوجه شدید تنها فرزند شما به شهادت رسیده حس عجیبی داشتید و به دور از انتظار مخاطب با آرامش در مقابل این خبر برخورد کردید، احساس شما در آن لحظه چه بود؟ گفت: در آن لحظه شور و غوغای خاصی در دلم برپا شده بود و اگر قرار بود گریه کنم حس واقعی را نمیتوانستم به مخاطبان فیلم منتقل کنم.

عبیسی در ادامه از مردم خواست تا در اکران عمومی این فیلم ارزشمند با رویکرد و محتوای دفاع مقدس حضور یابند و آن را ببینند تا آرامش خاص به آنها نیز منتقل شود.

بازیگر نقش مادر شهید در فیلم "خانهای کنار ابرها" ضمن توصیه به سازندگان فیلم دفاع مقدس در توسعه و تلاش برای ساخت چنین فیلمهایی، اذعان داشت: در حوزه ساخت و تولید فیلم با محتوای دفاع مقدس باید بیشتر کار شود چرا که نیاز و درخواست مخاطبان به ویژه نسل جوان در جامعه بیان ارزشها و واقعیتهای دوران دفاع مقدس در قالب فیلم و سریال است.

عبیسی در پایان گفت: باید به سازندگان و تولیدکنندگان جوان در راستای ساخت و تولید فیلمهای دفاع مقدس فرصت داده شود تا آنها نیز بتوانند مانند پیشکسوتان این عرصه موفق عمل کنند و مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس را به مخاطبان خود انتقال دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار