گزارش "ترند" از راهپیمایی 22 بهمن؛

ایرانیان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند

مردم ایران در تهران و دیگر شهرهای این کشور سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پس از گذشت سه دهه جشن می گیرند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹ - 11February 2014

ایرانیان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با آغاز راهپیمایی 22 بهمن در سراسر شهرهای ایران، خبرگزاری "ترند" طی گزارشی به بیان چرایی و چگونگی برگزاری این راهپیمایی سراسری در کشورمان پرداخت.

این خبرگزاری انگلیسی زبان می نویسد: در حالی صبح امروز مردم تهران و دیگر شهرهای ایران راهپیمایی خود را همانند سالیان گذشته به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور برگزار می کنند که 35 سال از پیروزی انقلاب در ایران و سقوط نظام شاه گذشته است.

این گزارش همچنین در بیان چرایی برگزاری سالانه این راهپیمایی نوشت: در واقع مردم ایران با شرکت در چنین راهپیمایی های در پی نشان دادن حمایت خود از نظام سیاسی ایران و حمایت از رهبران انقلاب اسلامی هستند.

شایان ذکر است ماهیت ضدامریکایی این تظاهرات نیز بعد دیگری است که مورد توجه خبرگزاری ترند قرار گرفته است. بدین نحو که در بیان چگونگی برگزاری این راهپیمایی و شعارهای اصلی آن، به شعارهای ضدامریکایی به عنوان یکی از محورهای اصلی این راهپیمایی در مناطق مختلف ایران اشاره می کند.

گفتنی است در این گزارش همچنین به حضور مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی کشورمان در  این راهپیمایی و همچنین دعوت آنها از مردم برای مشارکت در این مراسم اشاره شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها