با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش

10 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد

امروز صبح با حضور امیر رضا خرم طوسی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش از 10 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹ - 12February 2014

10 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آیین رونمایی از 10 جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس، صبح امروز با حضور امیر "رضا خرم طوسی" جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر "گلفام" رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش و سرهنگ "سید بهزاد میر احمدی" مدیر انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

امیر گلفام به عنوان اولین سخنران این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: بزرگترین پشتوانه نظام ما پس از اتصال به اسلام حضور مردم همیشه در صحنه ایران است؛ زیرا پس از گذشت ۳۵ سال حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در دنیا زبانزد شده است.

وی با بیان اینکه کتاب موثرترین وسیله برای انتقال مفاهیم در عرصههای مختلف است، افزود: کتاب علاوه بر اینکه به عنوان یک سند در دسترس است در کنار سایر رسانهها و وسایل ارتباطی امروز در صدر توجه علاقهمندان قرار دارد.

امیر گلفام تصریح کرد: امروز سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش مفتخر است که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر از ده عنوان کتاب در حوزه داستان، رمان، کتاب کودک و مستند رونمایی کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 10 جلد کتاب دفاع مقدس رونمایی شد و از نویسندگان آن تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار