بیانیه سازمان بسیج مستضعفین؛

جنگ داخلی در مصر به دخالت مستقیم غرب برای چپاول این کشور ختم خواهد شد

معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تاکید کرد: نتیجه جنگ و کشتار داخلی در مصر خواهد بود، فراهم شدن زمینه دخالت مستقیم غرب و ابرقدرتها به بهانه کمک به مردم مصر اما در اصل با هدف افزایش ویرانی در این کشور و به دست آوردن بهانه‌ای برای چپاول منابع عظیم این مصر با شکوه است.
کد خبر: ۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰ - 17August 2013

جنگ داخلی در مصر به دخالت مستقیم غرب برای چپاول این کشور ختم خواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در پی کشتار مسلمانان بی دفاع مصر بیانیهای صادر کرد که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین
سکوت مرگبار مجامع بین المللی بخصوص اتحادیه عرب درباره کشتار مسلمانان بی دفاع مصر
من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم
«ما درباره وقایع مصر نگران هستیم. گمانهزنیها درباره وقوع جنگ داخلی در مصر هر روز افزایش مییابد. این فاجعهای خواهد بود که عواقب شومی در پی خواهد داشت.»
مقام معظم رهبری خطبه های نماز عید فطر 18/5/1392
 
بار دیگر از بخاک و خون غلطیدن مسلمانان در گوشهای دیگر از جهان با خبر شدیم.
 
مصر این پاره عزیز تن اسلام و این جگرگوشه مسلمانان، این روزها در تب و تاب و جوش و خروش است. سخن از حمایت و طرفداری از مرسی و حزب متبوعش اخوان المسلمین نیست که آنان اشتباهات زیادی دارند، بلکه سخن از اعتبار رای و خواست مردم و صد البته مهمتر از آن ارزش خون یک مسلمان بلکه یک انسان آزاده است. چه آنکه امروز سهلترین امر در نظر زورگویان ریختن خون یک انسان است.
 
مصر امروز در آستانه یک جنگ داخلی است و این یعنی ریخته شدن خون یک مسلمان توسط مسلمانی دیگر و هرج و مرج، آشوب و ریشه دواندن کینه میان مسلمانان که تمام اینها اصلیترین خواسته صهیونیست جهانی است.
 
آنچه بیش از همه تحیر جهانیان را برانگیخته این است که دنیای غرب علی رغم ادعای حمایت خود از حقوق بشر، نه تنها در قبال کشتار عظیم در مصر سکوتی مرگبار اتخاذ کرده بلکه از موضعگیری آشکار به نفع یکی از طرفین خودداری میکند و با خوشحالی مترقب این فرصت است که اگر سرنوشت مصر به ویرانی و تباهی برود، کل جریان بیداری اسلامی شکست خواهد خورد و آنان شاهد مثالی خواهند داشت که اسلامگرایان توان اداره این دنیا را ندارند و تنها به سکولارها میتوان اعتماد کرد.
 
همچنین باید گفت آنچه نتیجه جنگ و کشتار داخلی در مصر خواهد بود، فراهم شدن زمینه دخالت مستقیم غرب و ابرقدرتها به بهانه کمک به مردم مصر اما در اصل با هدف افزایش ویرانی در این کشور و به دست آوردن بهانهای برای چپاول منابع عظیم این مصر با شکوه است.
 
این نقشهایست که آنان برای سرنوشت دنیای اسلام کشیدهاند و جنگ داخلی همان لبه پرتگاهی است که مصر در آستانه سقوط در آن است.
 
آنچه نگرانیهای دنیای اسلام را دوچندان میکند این است که در سایه درگیر شدن کشورهای اسلامی به مسائل داخلی و بهت و حیرت جهانیان از کشتار عظیم مردم مصر، غرب، مخصوصا امریکا و رژیم اشغالگر قدس فرصت را مغتنم شمرده تا مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگران و رژیم صهیونیستی را پیش برد و داغی تازه بر سینه مقاومت اسلامی و تمام آزادگان جهان حک کنند.
 
دیگر از نهادهایی مانند اتحادیه عرب انتظاری نیست چه آنان سالهاست که به خود فروختگی و حمایت از دیکتاتورهای منطقه شهرهاند. از سازمان ملل هم توقعی نیست که آنان هم در سیطره منافع چند دولت قدرتمند غربی اسیرند.
 
اکنون همه نگاهها به سازمان کنفرانس اسلامی است که با تکیه بر تنها عامل وحدت بخش مسلمانان یعنی اسلام عزیز به میانجیگری در مصر بخون غلطیده بپردازند و آن را به سمت مسیر عزت و کرامت  و آرامش برگردانند که همان مسیری است که مردم مصر از انقلاب کردن بدنبال آن بودند.
 
و این وحدت است که نجاتبخش مسلمانان جهان میباشد که قرآن عزیز می فرماید:
وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ
نظر شما
پربیننده ها