اجمالی/ سردار نقدی در همایش بین‌المللی بیداری اسلامی عنوان کرد

جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا سرکردگی جریان ظالمانه زر، زور و تزویر را بر عهده دارد و در طول 60 سال گذشته این کشور آغازگر بیش از 89 درصد تجاوزها و جنگ‌ها بوده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ - 25February 2014

جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بینالمللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی بسیج مستضعفین اظهار کرد: اسلام دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسانها و حقیقتی است که هر انسانی از درون ان را فریاد میزند و به همین دلیل، زورگویان در طول تاریخ تلاش کردند تا این ندای فطری را خاموش کنند.

وی افزود: کرامت انسانها در تضاد با منافع زورگویانه مستکبرین بوده است، زیرا آنها عدالت و کرامت انسانی را برنمیتابند. آنها حق حاکمیت و تعیین سرنوشت را برای انسانها تحمل نمی کنند و همواره خود را در تضاد با این پیام دیدهاند. بنابراین با انبیاء الهی به مبارزه پرداخته و تلاش کردند تا این نور را خاموش کنند، اما نور حقیقت زنده مانده است.

سردار نقدی بیان کرد: در طول تاریخ حاکمی مانند یزید تلاش کرد که حقیقت را در کربلا دفن کند اما امروزه درخشنده ترین حقیقت همان واقعه کربلاست. لذا باید همه کسانی که تلاش می کنند با حقایق مبارزه کنند این تجربه عینی را در مقابل خود قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز هم ما با یک قدرت زورگوی مستکبر و جریان استکبار جهانی روبرو هستیم که می خواهد این حقیقت را خاموش و سرکوب کند که البته نتیجه آن را دیدند. بیداری در کشورها و سیلیهایی که ملتهای مختلف به سرکردگان استکبار زدند و آنها را از میدان خارج کردند نشانه آگاهی ملتها است.

وی با بیان اینکه مستضعفان هم باید بتوانند روشهای پیچیده و فریبنده استکبار جهانی را درک کرده و راههای مبارزه با آن را پیدا کنند. امروزهمه دنیا از شرق آسیا گرفته تا غرب آسیا و همچنین قلب اروپا درگیر مبارزه با استکبار است. بشریت امروز گرفتار جنگ ظالمانه علیه کرامتش است که باید خود را برای غلبه بر این جریان مستکبر آماده کنیم. این جریان خیلی خشن بوده و با ابزار گستردهای از زور، زر و تزویر استفاده میکند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمریکا سرکردگی این جریان ظالمانه را بر عهده دارد و در طول 60 سال گذشته بیشتر از 89 درصد تجاوزها و جنگها بر گردن آمریکا بوده است.

وی با اشاره به ارائه طرح رئیس جمهور در سازمان ملل با عنوان طرح "جهان بدون خشونت" و تصویب شدن آن در این سازمان گفت: اگر بخواهیم یک تعبیر عملیاتی از این طرح داشته باشیم و محققانه و علمی با آن برخورد کنیم باید بگوییم جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا.

نظر شما
پربیننده ها