رزمایش کوی و برزن و پدافند غیرعامل در پاکدشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه پاکدشت از برگزاری رزمایش تاکتیکی کوی و برزن و پدافند غیرعامل با عنوان ˈالی بیت المقدس ˈدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 26February 2014

رزمایش کوی و برزن و پدافند غیرعامل در پاکدشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایداری ملی، سرهنگ پاسدار "عبدالله اصغری" فرمانده سپاه پاکدشت اظهار کرد: رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی برزن پاکدشت با حضور دو گردان از نیروهای بسیجی گردانهای بیت المقدس برگزار میشود.

وی افزود: این رزمایش که در مناطق شمالی شهرستان پاکدشت و در جوار روستای توچال برگزار میشود از صبح روز پنجشنبه (هشتم اسفند) با اجرای عملیات تأخیر، پدافند دورادور، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با ناآرامیها، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، عملیات تاخت و ضد هلی برن در قالب کلاسهای آموزشی آغاز خواهد شد.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامههای فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقههای صالحین، اقامه نماز جماعت و راهپیمایی تاکتیکی شبانه از دیگر برنامههای این رزمایش در روز اول خواهد بود.

فرمانده سپاه پاکدشت خاطرنشان کرد: این عملیات در روز دوم با اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای این رزمایش در حضور بازرسان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سازمان بسیج صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ اصغری ارتقاء روحیه بسیجیان، بالا بردن توان رزم گردانهای بیت المقدس، حفظ روحیه جهادی و رزمی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش، ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی و مقابله با تهدیدات و حوادث طبیعی از جمله اهداف برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با اجرای این رزمایش گوشهای از اقتدار و توانمندی بسیج در دفاع از ارزشها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار