پدر شهید احمدی روشن:

امروز هزاران مصطفی به دست آورده‌ایم

پدر شهید احمدی روشن گفت: امروز اگر یک مصطفی آن‌هم از لحاظ فیزیکی از دست دادیم، در عوض هزاران هزار مصطفی به دست آورده‌ایم.
کد خبر: ۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲ - 26February 2014

امروز هزاران مصطفی به دست آورده‌ایم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "رحیم احمدی روشن" پدر شهید مصطفی روشن در همایش "پلمب شد..." در تالار فجر دانشگاه شیراز اظهار کرد: مصطفی یک سرباز خوب برای نظام بود و پاسخ مصطفی به کسانی که غنی سازی ۲۰ درصد را بیفایده میدانستند این بود که باید در برابر استکبار با دست پر آماده مقابله باشیم.

وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب مردم را به دو دسته تقسیم کرد و افزود: عدهای از ابتدای انقلاب تا امروز بر سر عهد آغازین خود ایستادهاند و عدهای هم عهدشکنی کردند و به بیراهه رفتند.

پدر شهید هستهای با اشاره به نقش سرافرازانه دانشجویان، دانش آموزان و طلاب در جریان سازی انقلاب و سالهای پس از آن خاطرنشان کرد: این عزیزان ما دانشگاه خود را جبهههای جنگ قرار داده و در راه خدا از جنگیدن در هیچ خاکریزی اجتناب نکردند.

وی اظهار کرد: شهید احمدی روشن، شهید رضایینژاد، شهید شهریاری و شهید علی محمدی تنها نمونهای از این بزرگان هستند و اعلام آمادگی ۶ هزار نفر از دانشجویان برای تحصیل در رشتههای هستهای پس از شهادت مصطفی نشانگر شعور الهی این جوانان است.

حاج رحیم احمدی روشن با بیان اینکه بعد از دو سال و نیم هنوز هم احساس میکنم که روزهای اول شهادت مصطفی است، گفت: با خود و خدای خود عهد کردهام که خداوند در هرکدام از جلساتی که حاضر میشوم حداقل یک نفر را متنبه کند و توان ادامهٔ راه شهدا را به ایشان بدهد.

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: بارزترین و زیباترین ویژگی شهید احترام به پدر و مادر و استادان بود.

حاج رحیم احمدی روشن اظهار کرد: مصطفی و دوستانش شبانه روز در نیروگاه تلاش میکردند حالا برخی از کیسه خلیفه میبخشند ومیگویند ما از ابتدا هم به اورانیوم با غنی ۲۰درصد نیازی نداشتیم.

پدر شهید خطاب به دشمنان و یاوهگویان گفت: مردم ما از ابتدا با وحدت انقلاب کردند و بر سر عهد خود باقی ماندند؛ مگر آن موقع گزینههای شما زیر میز بوده است؟ گزینههای روی میز ما همین جوانانند، شما در برابر اینها چه گزینههایی دارید؟

نظر شما
پربیننده ها