پایان تدوین محمد (ص)

رونمایی از بزرگ‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در جشنواره سی و سوم

قسمت دوم و سوم زندگی پیامبر (ص) توسط مجید مجیدی تولید خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ - 07March 2014

رونمایی از بزرگ‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در جشنواره سی و سوم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مجید مجیدی کارگردان فیلم فاخر و ارزشمند «محمد (ص)» که با آغاز تعطیلات ژانویه در اروپا کار تدوین این فیلم را تعطیل کرده و به ایران آمده بود با پایان تعطیلات دوباره به مونیخ آلمان سفر کرد تا تدوین فیلم «محمد (ص)» را مجددا آغاز کند و به طور مستقیم بر انجام مراحل فنی و تدوین فیلم نظارت داشته باشد.

مجیدی قبلاً گفته بود که این فیلم تا پایان سال آماده میشود، اما ظاهراً با این وقفه یکماههای که در سفر مجیدی به آلمان به وجود آمده است به طور حتم زمان پایان مراحل فنی فیلم کمی به تعویق میافتد.

طبق پیش بینی کارشناسان و اهالی فرهنگ و هنر رو نمایی از فیلم محمد (ص) که بزرگترین فیلم تاریخ سینمای ایران است مهمترین اتفاق سال ۹۳ و جشنواره سیوسوم فیلم فجراست.

بر پایه این گزارش، تاکنون تدوین ۶۰ درصد فیلم «محمد (ص)» انجام شده که این مقدار مورد تایید و رضایت مجیدی قرار گرفته است. مجیدی قرار است قسمت دوم و سوم زندگی پیامبر (ص) را نیز خودش بسازد. فیلمی که در حال حاضر مراحل تدوین خود را سپری می کند اولین قسمت از سه گانه محمد (ص) است که زمان پیش از تولد تا دوران کودکی پیامبر اسلام را روایت میکند.

در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانتهآ مهدینیا، علی فلاحتپیشه و... به ایفای نقش پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها