تبلیغات رسانه ای صهیونیست ها علیه ایران بی نتیجه بود

ارزیابی رسانه های صهیونیستی و همچنین تحولات روزهای اخیر نشان می دهد جنجال رسانه ای رژیم صهیونیستی در ایجاد فضای ضدایرانی به اهداف خود نرسیده است.
کد خبر: ۱۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰ - 08March 2014

تبلیغات رسانه ای صهیونیست ها علیه ایران بی نتیجه بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، در شرایطی که در روزهای گذشته و همزمان با سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امریکا، مقامات این رژیم با اعلام یک خبر جعلی در مورد توقیف یک کشتی ایرانی حامل سلاح در پی ایجاد فضای ضد ایرانی در فضای سیاسی و رسانه ای بودند، تحولات روزهای اخیر حکایت از شکست صهیونیست ها در تبلیغات جدید ضد ایرانی دارد.

در این رابطه یکی از شبکه های تلوزیونی اسرائیل طی گزارشی پس از گذشت چند روز از آغاز موج جدید تبلیغات علیه ایران در ارزیابی خود از تاثیرگذاری انتشار خبر جعلی توقیف کشتی ایرانی حامل سلاح اعلام کرد این اقدام تبلیغاتی علیه ایران به اهداف خود نرسیده است.

این گزارش می نویسد هر چند مقامات امریکایی هم صدا با اسرائیل نسبت به خبر اتهام دخالت ایران در قاچاق سلاح در سواحل اراضی اشغالی واکنش نشان داده و ایران را متهم به نقض تحریم های شورای امنیت کردند، اما این موضوع عمدتا با بی تفاوتی دیگر کشورها همراه شده و صهیونیست ها موفق به ایجاد فضای ضد ایرانی در فضای سیاسی منطقه و جهان نشدند.

همچنین با توجه به تجربه تکراری اتهامات نتانیاهو علیه ایران به خصوص بعد از آغاز مذاکرات هسته ای و کسب توافق ژنو، رسانه های منطقه و جهان نیز جز در موارد اندکی توجه زیادی به این موضوع نکرده و صهیونیست ها موفق به گسترش تبلیغات منفی علیه ایران نشدند.

شایان ذکر است هدف اصلی صهیونیست ها در راه اندازی این شایعات علیه ایران، به خصوص همزمان با سفر نتانیاهو به امریکا تاثیرگذاری بر روند مذاکرات هسته ای و متقاعد کردن غرب برای اعمال فشار بر ایران است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار