برگزاری اولین نشست توجیهی درس "آشنایی با دفاع مقدس" در حوزه علمیه استان یزد

به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، اولین جلسه توجیهی افزودن درس آشنایی با دفاع مقدس به دروس طلاب حوزه‌های علمیه این استان در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام خمینی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶ - 08March 2014

برگزاری اولین نشست توجیهی درس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حجت الاسلام "دهقانینژاد" مدیر حوزه علمیه "امام خمینی" یزد در این نشست توجیهی، با اشاره به ضروریات عرصۀ فرهنگ اظهار کرد: امروزه فرهنگ عمومی جامعه ما جهت رشد و شکوفایی نیازمند اشاعه و ترویج ارزشهای دفاع مقدس و انتقال آن به آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

حجتالاسلام "دهقانینژاد" نقش طلاب را در ترویج فرهنگ اسلامی و نهادینه شدن ارزشها و آموزهای دینی برجسته دانست و افزود: استفاده از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت برای رسیدن به سرمنزل مقصود از ضروریات این عرصۀ است.

در ادامه این جلسه توجیهی، "فضلی" استاد درس دفاع مقدس به بیان چگونگی تدریس، مدت زمان درس، سرفصل دروس ازجمله عملیاتها، نقش ولایت فقیه و... پرداخت.

این نشست با حضور مدیریت حوزه علمیه استان یزد، "حجت الاسلام شمس"، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سرهنگ پاسدار "محمد رجبی"، رؤسای مدارس علمیه استان و با حضور تعداد کثیری از طلاب تشکیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار