دریادار سیاری:

نیروی دریایی در راستای چشم‌انداز ۱۴۰۴ قدم‌های موثر و عملی برداشته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو افتخار دارد که در سال ۹۲ با وجود بعضی از مشکلات، اقدامات بسیار مهمی را انجام داده و در راستای چشم‌انداز ۱۴۰۴ قدم‌های موثر و عملی برداشته است.
کد خبر: ۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲ - 12March 2014

نیروی دریایی در راستای چشم‌انداز ۱۴۰۴ قدم‌های موثر و عملی برداشته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار "حبیبالله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو با توجه به پایان سال ۹۲ و پیش رو داشتن سال جدید اظهار کرد: پیشاپیش برای شما و خانوادههای محترمتان آرزوی موفقیت میکنم و امیدواریم با همان شعار «راه ما راه حسین (ع) است»، سال جدید را آغاز کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی دریایی در کشور، اذعان کرد: نیروی دریایی افتخار دارد که در سال ۹۲ با وجود بعضی از مشکلات، اقدامات بسیار مهمی را انجام داده و در راستای چشمانداز ۱۴۰۴ قدمهای موثر و عملی برداشته است.

"دریادار سیاری" ادامه داد: اگر امروز فرمانده معظم کل قوا میفرمایند «نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، علمی و بینالمللی است» نشان از تلاش صورت گرفته همه کارکنان این نیرو در ستاد، مناطق و پایگاههاست.

وی با بیان اینکه جملات مقام معظم رهبری بسیار گوهربار و مهم است، تاکید کرد: باید در سال جدید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشید.

"فرمانده نیروی دریایی ارتش" با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، گفت: ما نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم و تفکر ما در همه حال به فرموده مقام معظم رهبری «شب حملهای فکر کردن» باشد.

وی اضافه کرد: این جو حاکم بر کشور که ایام تعطیل است در شما تاثیر نداشته باشد. ما امنیت برقرار میکنیم تا ملت ایران در آسایش باشند و در هر مقطع زمانی و موقعیتی این را باید حفظ کنیم.

گفتنی است؛ در پایان نیز از کارکنان پایور و وظیفه نمونه سال ۹۲ ستاد نیروی دریایی ارتش تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار