استان گلستان فردا میزبان 3 شهید گمنام تازه تفحص شده است

پیکر مطهر 3 تن از لاله‌های گمنام دفاع مقدس صبح فردا 23 اسفندماه جهت تشییع و خاکسپاری وارد استان گلستان خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 13March 2014

استان گلستان فردا میزبان 3 شهید گمنام تازه تفحص شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، پیکر مطهر 3 تن از شهدای تفحص شده منطقه فاو، فردا جمعه در گرگان تشییع و شنبه24 اسفندماه در شهرستان مینودشت به خاک سپرده خواهند شد.

این شهدا صبح فردا در ورودی مصلی نماز جمعه گرگان مورد استقبال مردم شهید پرور گرگان قرار میگیرند و پس از خاتمه نماز جمعه تا سه راه آموزشگاه جنگل برروی دستان پرمهر این شهر تشییع خواهند شد و سپس به شهرستان مینودشت انتقال داده میشود.

مراسم استقبال از شهدا در مینودشت نیز فردا بعد از ظهر ساعت 17 در ابتدای بلوار بسیج و شب وداع شهدای گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی این شهرستان برگزار میشود.

مردم شهید پرور شهرستان مینودشت، تشییع این شهیدان را صبح روز شنبه 24 اسفندماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از میدان مرکزی تا تپه نورالشهدا، جنب دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهند داد و سپس این 3 شهید گمنام در تپه نور الشهدا تدفین خواهند شد.

شایان ذکر است این شهیدان به ترتیب 19، 22 و 35 ساله هستند که دو شهید در منطقه عمومی فاو تفحص شدهاند و در تک دشمن (سال 67) به شهادت رسیدهاند. شهید 35 ساله نیز در عملیات والفجر8 (سال 64) به شهادت رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار