سردار بابایی خبر داد

تجلیل از برترین‌های حلقه‌های صالحین استان گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: روز دوشنبه ۲۶ اسفند طی مراسمی از ۲۰۰ بسیجی فعال در نظام تربیتی صالحین تجلیل می‌‎شود.
کد خبر: ۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵ - 15March 2014

تجلیل از برترین‌های حلقه‌های صالحین استان گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدحسین بابایی" فرمانده سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در نشستی خبری اظهار کرد: به منظور قدرشناسی از کسانی که در حلقههای صالحین ایفای نقش کردند روز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه جاری طی مراسمی از ۲۰۰ بسیجی فعال در نظام تربیتی صالحین تجلیل میشود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامههای بسیج در راستای مقابله با جنگ نرم و مصونیتسازی جامعه با برنامههای تربیتی است و یکی از راهبردهای بسیج تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه از سال ۱۳۸۷ نظامنامهای برای برنامههای تربیتی بسیج با عنوان "نظام تربیتی شجره طیبه صالحین" تدوین شد، خاطرنشان کرد: هدف از این برنامه، تربیت نیروهای بسیجی در ابعاد مختلف معرفتی، معنوی، سیاسی، دینی و... است.

سردار بابایی ادامه داد: در این راستا ساز و کاری اندیشیده شده که تمام گروههای مقاومت بسیج در حلقه تربیتی قرار بگیرند که در این راستا با مسئول گروه مقاومت در طی هفته هماهنگی لازم انجام شده و نسبت به نشستهای اخلاقی، آشنایی با قرآن، احکام و مسائل سیاسی مبادرت میشود.

وی آشنایی با سیره شهدا را یکی از برنامههای تربیتی حلقههای صالحین عنوان کرد و افزود: در این راستا بیش از ۸۰۰ مربی انتخاب شدند که بخشی از آنان در حال حاضر فعالیت خود را آغاز و تعدادی دیگر نیز سال آینده برنامههای خود را استارت خواهند زد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان روند فعالیت نظام تربیتی حلقههای صالحین در گلستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: طی چهار الی پنج سال اخیر برنامههای این شجره طیبه رشد خوبی داشته است و از لحاظ محتوایی با حمایت و هدایت حوزه علمیه قم به غنای آن افزوده شده است. از نظر کمی نیز شاهد توسعه و ترویج این برنامه در سراسر کشور هستیم.

سردار بابایی با بیان اینکه حلقههای صالحین متشکل از آقایان و بانوان در لایههای مختلف سنی است این مجموعه وسیع را به مثابه دانشگاه بزرگ سیدالشهدا(ع) تعبیر کرد و گفت: حلقههای صالحین در سراسر کشور مشغول تربیت مردم به ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان هستند.

وی بیان کرد: حلقههای صالحین با قوت بیشتری فعالیتهای خود را تداوم خواهد بخشید تا انقلاب اسلامی در مسیر بالنده خود با شتاب بیشتری حرکت کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان برگزاری جشنواره صالحین را یکی از برنامههای شاخص این نظام تربیتی در پایان هر سال ذکر کرد و یادآور شد: در این جشنواره ممتازان و منتخبان دستاندرکار حلقهها مورد تکریم و تجلیل قرار میگیرند اما با توجه به اینکه در ایام فاطمیه قرار داریم این عنوان از جشنواره به مراسم تکریم و تجلیل تغییر پیدا کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار