سرهنگ ابوالحسنی:

مصاحبه با 3 هزار والدین شهدا در کرمان، کاری بی‌نظیر و ماندگار است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در سال گذشته و امسال با 3000 والدین شهید مصاحبه انجام شد که این کار بزرگ، بی‌نظیر و ماندگار است.
کد خبر: ۱۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ - 13March 2014

مصاحبه با 3 هزار والدین شهدا در کرمان، کاری بی‌نظیر و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سرهنگ "محمد مهدی ابوالحسنی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس کرمان در زرند، اظهار کرد: در مجموع، قریب به 250 اثر شعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از نظر ما تمامی این آثار شایسته تقدیر هستند، زیرا ما عقیده داریم سرودن شعر در حوزه دفاع مقدس برای شعرا کار بزرگی است و تنها شهدا هستند که میتوانند قدردان شما در برگزاری این جلسات باشند.

وی با اشاره به 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، افزود: در سال گذشته و امسال با 3000 والدین شهید مصاحبه انجام شد که این کار بزرگ، بینظیر و ماندگار است و ما در این فاصله تعداد زیادی از والدین شهدا را از دست دادهایم که این خود بزرگی کار را میرساند و هر کدام از مصاحبههای انجام شده میتواند خلق اثر شعری برای شما عزیزان باشد.

سرهنگ ابوالحسنی تصریح کرد: جشنواره شعر دفاع مقدس این فرصت را فراهم کرد تا هنرمندان و شاعران فرهیخته و هنرمندانه اشعار خود را در خصوص دوران هشت سال دفاع مقدس بسرایند و سهم خود را در زنده نگاه داشتن ارزشهای دوران دفاع مقدس ادا کنند.

وی بیان کرد: زبان ما  قاصر از صحبت درباره شهدا است و تنها به یک جمله از امام خمینی(ره) اکتفا میکنم که "گرامی باد بر ملت بزرگ ایران، و بر پیروان شاهد بزرگ، حضرت محمد(ص) وجود رادمردانی که راه شهادت را برگزیدند و در هجرت از زندگی عالم ادنی و جهان سفلی به وادی ایمن و ملکوت اعلا رسیدهاند و در جستجوی حیات سرچشمه را یافتهاند و سیراب و سرمست از جرعه ارجعی الی ربک به رویت جمال و کشف رضایت حق نایل آمدهاند."

نظر شما
پربیننده ها