« شیار ۱۴۳» در بزرگترین بازار فیلم دنیا

فیلم سینمایی « شیار ۱۴۳» توسط اداره کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما در بزرگترین بازار فیلم دنیا (MIP TV) معرفی و عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 15March 2014

« شیار ۱۴۳» در بزرگترین بازار فیلم دنیا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم سینمائی « شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمد حسین قاسمی توسط اداره کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما در بزرگترین بازار فیلم دنیا (MIP TV) که در شهر کن فرانسه برپا می شود ، معرفی و عرضه میشود.

اداره کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما همچون سالهای گذشته با برپائی غرفه در بازارهای معتبر فیلم در نقاط مختلف جهان  شرکت می کند. در بازار MIP TV  که از ۱۵ الی ۲۰ فروردین ۹۳ برگزار میشود، آخرین تولیدات صدا و سیما و همچنین برخی از آثار  شاخص سینمائی همچون «شیار ۱۳۴» معرفی خواهند شد.

«شیار ۱۴۳» روایتگر زندگی مادری است که فرزندش مفقودالاثر شده است، مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یداله شادمانی، زهرا مرادی، علی نفیسی، حمیده صادقی، سامان صفاری، محیا دهقانی در آن به ایفای نقش پرداختهاند.

مریلا زارعی برای بازی در نقش الفت در فیلم «شیار ۱۴۳» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و این فیلم توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگر را نیز از آن خود کند.

نظر شما
پربیننده ها