با محوریت سخنرانى سردار قاسم سلیمانى

شماره ۸۰ ویژه ‏نامه پیام انقلاب منتشر می‌شود

ماهنامه پیام انقلاب شماره ۸۰ خود را در قالب ویژه ‏نامه ‏اى، به سخنرانى سردار قاسم سلیمانى در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در کرمان اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶ - 15March 2014

شماره ۸۰ ویژه ‏نامه پیام انقلاب منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جدیدترین شماره پیام انقلاب با موضوع سخنرانى سردار قاسم سلیمانى به زودى منتشر مى شود.

ماهنامه پیام انقلاب ـ ارگان رسمى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى ـ شماره ۸۰ خود را در قالب ویژه نامه اى، به سخنرانى سردار قاسم سلیمانى در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله که در کرمان ایراد فرمودند اختصاص داده است.

در سرمقاله این ویژه نامه آمده است: «آنچه اکنون در این ویژه نامه به خوانندگان گرامى تقدیم مى شود، شرح و تحلیل و تفصیلى اندک از اشارات و مطالب مجمل و سخنان ارزنده و راهبردى است که سردار سلیمانى چندى قبل در جمع رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله ایراد کردند.

این سخنان حقیقتاً محورها و موضوعاتى را دربر دارد که مى سزد بزرگان تاریخ و سیاست و کسانى که به تجزیه و تحلیل مسائل و حوادث گذشته و فعلى در این عرصه ها مى نشینند به تفکر در این زمینهها بپردازند و به سادگى از کنار آنها نگذرند.»

برهمین اساس ماهنامه پیام انقلاب جدیدترین شماره خود را به این سخنان ارزشمند و برخى محورها و موضوعات مرتبط با آن اختصاص داده است تا اهمیت و جایگاه والاى آنها را بازتاب دهد.

این ویژه نامه نوشتارى است از آقایان؛ سعدالله زارعى، حسین رویوران، مرتضی مهدوی یگانه، سیدجواد سیدپور، شاکر قوامیان، حبیب الله مهرجو، خلیل قلخانبار، ابراهیم جهانگیرى، حسن باقرى و...

در این ویژه نامه مى خوانید؛

- دنیاى اسلام مدیون امام (ره) است
- قاسم سلیمانى چرا این همه محبوب است؟
- علل انحطاط مسلمین و سقوط اندلس در تاریخ اسلام
- غلبه منطق ایران در سوریه
- نقش استعمار در تقسیم جهان اسلام
- نبض اقتصاد جهان در دست شیعیان
- تبارشناسى گروه هاى تکفیرى
- در هشت سال دفاع مقدس، ملى گراها کجا بودند؟
- و....

این ویژه نامه فردا منتشر و در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها