کتاب "روایت‌های ناتمام" در همدان چاپ می‌شود

مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: کتاب "روایت‌های ناتمام" که مجموعه‌ای از خاطرات امیر "محمد جوادی" است، چاپ می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰ - 16March 2014

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، سرهنگ "سیدعلی مساواتی" مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، امیر جوادی را یکی از فرماندهان موفق و لایق در طول هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار کرد: همهی ما باید قدردان دلیرمردانی باشیم که با استواری و استقامت در مقابل نیروی باطل ایستادگی کردند.

وی در ادامه افزود: کسانی که همچون امیر جوادی با از خود گذشتگی و ایثاری که از خود نشان دادند سبب شدند تا دشمن حتی توان جداکردن یک وجب از خاک میهن اسلامیمان را نیز نداشته باشد.

مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه نشر دلیرمردی و ایثارگری این مردان در طول دوران دفاع مقدس یکی از بهترین روشها برای ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه علی الخصوص در میان قشر جوان است خاطر نشان کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی امروز باید با فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی در دوران جنگ هشت ساله بیش از پیش آشنا شوند.

سرهنگ مساواتی هم چنین با بیان اینکه کتاب "روایتهای ناتمام" هشتمین اثر تالیفی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در سال جاری بوده و مشتمل بر زندگی نامه و مجموعه خاطرات امیر محمد جوادی است، هدف از چاپ این کتاب را انتقال تجربیات و بیان حقایق دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: روایتهای ناتمام را "ابوالفتح مومن" در ۳۳۴ صفحهی وزیری در قالب تاریخ شفاهی تدوین و گردآوری کرده و توسط انتشارات صریر به چاپ میرسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیر جوادی دارای نشان فتح ۳ بوده و در کارنامه خود فرماندهی تیپ سوم زرهی شهید قهرمان همدان، فرماندهی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، فرماندهی تیپ ۴۰ کماندویی سراب و قرارگاه مقدم غرب ارتش را به ثبت رسانده است.

نظر شما
پربیننده ها