سردار ابوحمزه:

آزادی و استقلال ایران اسلامی به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس پشت دشمنان را به خاک مالیدند و اگر امروز به راحتی دم از آزادی و استقلال می‌زنیم به برکت خون همین شهیدان است که امتداد راه شهدای کربلاست.
کد خبر: ۱۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵ - 15March 2014

آزادی و استقلال ایران اسلامی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "غلامعلی ابوحمزه" فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در یادواره ۳۲ شهید روستای وهمان نهاوند اظهار کرد: علما ومسئولان نظام برای حفظ آینده کشور باید از میان نسل جوان تحصیل کرده، مومن وانقلابی استعدادیابی و کادرسازی کنند تا برای مدیریت و اداره آینده کشور مشکلی وجود نداشته باشد.

وی افزود: در مجموعه سپاه در کنار تجربه فرماندهان و رزمندگان بازنشسته به کادر سازی، تربیت و آموزش فرماندهان جوان توجه شده است و باید به نسل جوان انقلابی، ولایت مدار و تحصیل کرده میدان دهیم تا برای مدیریتها آماده شوند.

سردار ابوحمزه عنوان کرد: لازم است جوانان مومن، بسیجی وانقلابی وعلاقهمند، جذب حوزههای علمیه شوند زیرا هم اکنون در تمامی عرصهها مانند دانشگاهها و سایر مراکز فرهنگی و نظامی از نیروی خوبی برخوردار هستیم و در حوزههای علمیه با توجه به حوزه اثر گذاری آنها نیاز است بهترین نیروها وارد شوند.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: از نسل جوان، مومن، انقلابی، تحصیل کرده و بسیجی باید افرادی مانند باکری، بهشتی، مطهری، چمران، مفتح، قدوسی وهزاران مدیر مدبر و مسئول و فرمانده برای اداره آینده کشور پرورش داده شوند.

سردار ابوحمزه ابراز کرد: درموضوع اقتصاد مقاومتی همه باید در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری با جدیت و تمام توان گام برداریم تا بهترین نتیجه را برای کشور به دست آوریم.

نظر شما
پربیننده ها