آمادگی ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی منطقه "القلمون"

یک منبع میدانی در ارتش سوریه از آمادگی نیروهای مسلح و ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات‌های خود در منطقه "القلمون" خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ - 18March 2014

آمادگی ارتش سوریه برای آغاز مرحله سوم عملیات آزادسازی منطقه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، نیروهای مسلح و ارتش سوریه خود را برای اجرای مرحله سوم عملیات در منطقه "القلمون" در ریف دمشق واقع در جنوب سوریه آماده میکنند.

براساس گزارشهای رسیده، در این راستا یگانهای ارتش سوریه حرکت خود به سمت تپههای اطراف و همجوار شهرک "فلیطه" در نزدیکی شهرک "عرسال" در نزدیکی مرزهای لبنان را آغاز کردهاند.

در این ارتباط یک منبع میدانی سوری در ارتش این کشور گفت: ارتش عملیاتهای خود را در تمام مناطقی که گروههای تروریستی مسلح در آنجا حضور دارند، براساس برنامهها و نقشههای طرح ریزی شده، انجام خواهد داد.

این منبع آگاه سوری در این خصوص توضیح داد که عملیات آتی ارتش سوریه بر شهرک "رنکوس"، در جنوب شهر یبرود و دو شهرک "فلیطه" و "راس المعره" در شمال غربی این شهر متمرکز خواهد بود که تروریستهای فراری به آنها روی آورده و در آنجا مستقر شدهاند.

وی تاکید کرد: این ۳ شهرک آخرین مناطقی است که تروریستها در آنجا حضور دارند و با آزادسازی و پاکسازی آنها منطقه "القلمون" از لوث وجود این عناصر پاکسازی خواهد شد.

این منبع میدانی سوری خاطر نشان کرد: هدف نهایی این عملیات تامین کامل امنیت منطقه مرزی سوریه و لبنان و بستن تمام گذرگاههایی است که گروههای تروریستی و عناصر مسلح فعال در سوریه از آنها به عنوان راههای امدادی و کمک رسانی برای خود در لبنان مورد استفاده قرار میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار