رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواستار شد

تقویت یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یادمان‌های دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور را باید تقویت کرد زیرا شکل‌گیری آن یک فرهنگ بوده که از سال‌ها قبل آغاز شده است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 29March 2014

تقویت یادمان‌های دفاع مقدس و راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسعود سلطانیفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یادمانهای دفاع مقدس و کاروانهای راهیان نور را باید تقویت کرد زیرا شکلگیری آن یک فرهنگ بوده که از سالها قبل آغاز شده است و باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی به نامگذاری سال 93 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال مسئولیت ما در برابر تقویت هرچه بیشتر راهیان نور و ترویج فرهنگ دفاع مقدس سنگینتر میشود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: در طول تاریخ ایران، دفاع مقدس تنها هجمه دشمنان بود که در طی آن نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند در حالی که در هجومهای گذشته 40 درصد از خاک ایران توسط دشمنان تصرف شده بود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در حالی تقویت و حمایت از یادمان های دفاع مقدس را خواستار شد که، طبق مستندات، میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان به تعهدات و مسئولیت های خود در قبال حوزه گردشگری دفاع مقدس خوزستان، تسهیل سفر زائران و تقویت زیرساخت یادمان های دفاع مقدس در طی چند ماه اخیر جواب گو نبوده و حتی در استان پاسخگوی وعده های خود نبوده اند .

نظر شما
پربیننده ها