دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

ویژه برنامه راهیان نور در ایام فاطمیه برگزار می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت:در مناطق عملیاتی و یادمان شهدای خوزستان از جمله شلمچه ،هویزه و فتح المبین فضاهای فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شده و نوحه خوانی و مرثیه سرایی با حضور واعظان و مداحان برجسته کشور در این مناطق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 30March 2014

ویژه برنامه راهیان نور در ایام فاطمیه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اظهار داشت: با توجه به اینکه راهیان نور به عنوان یک برنامه فرهنگی گسترده در سطح کشور مطرح شده و برای ملت ایران قابل درک است تأثیرات فرهنگی بسیاری در پی داشته و با استقبال هر ساله مردم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: مردم در این سفر معنوی الگوی سبک زندگی را از شهدا و ایثارگری های آنها فرا می گیرند و با رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.

ادیبی اظهار داشت:اردوهای راهیان نور در کلیه روزهای سال برگزار می شود و زایران به مناطق عملیاتی اعزام می شوند ولی اوج سفرهای راهیان نور به مناطق عملیاتی از پنجم اسفندماه گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تعداد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای خوزستان را تا کنون یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت:با توجه به اینکه کاروان های خودجوش راهیان نور و خانواده هایی با خودروهای شخصی از این مناطق دیدن می کنند نمی توان آمار درستی از تعداد راهیان نور تا پایان تعطیلات اعلام کرد ولی تعداد این کاروان ها نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به برنامه های فرهنگی راهیان نور در ایام فاطمیه گفت: در مناطق عملیاتی و یادمان شهدای خوزستان از جمله شلمچه ،هویزه و فتح المبین فضاهای فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شده و نوحه خوانی و مرثیه سرایی با حضور واعظان و مداحان برجسته کشور در این مناطق برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار