رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

پیشگیری اجتماعی زمینه ساز امنیت و آرامش جامعه است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در ایلام با تاکید بر نقش محوری مردم در برقراری امنیت گفت: پیشگیری اجتماعی زمینه ساز امنیت و آرامش در جامعه است.
کد خبر: ۱۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 31March 2014

پیشگیری اجتماعی زمینه ساز امنیت و آرامش جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  ، سردار"علی مویدی"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در حاشیه بازدید از ایستگاه های نوروزی پلیس در شهرستان های آبدانان و دره شهر استان ایلام، گفت: امنیت از مقوله های بسیار مهم هر جامعه ای است که به اعتقاد پلیس، مردم بیشترین نقش را در برقراری آن دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است که برقراری امنیت بدون تعامل مردم با پلیس امکان پذیر نیست و مطمئنا هر چه این تعامل بیشتر باشد برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه نیز بیشتر خواهد بود.

سردار مویدی از امنیت به عنوان نیاز حقیقی و اولیه انسان ها نام برد و افزود: زیر ساخت همه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، امنیت است.

وی مشارکت مردم در تامین امنیت را کلیدی ترین نقش جامعه و پلیس را بعنوان محوری ترین سازمان در حفظ این مهم دانست و عنوان کرد: تلاش ها برای تحقق امنیت اجتماعی پایدار باید در جهت فعالیت های فرهنگی و آموزش همگانی سوق داده شود.

مویدی خاطر نشان کرد: استفاده از اهرم های اجتماعی در پیشگیری از جرایم، موضوعی است که امروز در نظام اجتماعی جایگاه ویژه ای دارد.
 

نظر شما
پربیننده ها