عصر دیروز

نمایندگان آیت‌الله مکارم شیرازی با خانواده شهید خلیلی دیدار کردند

نمایندگان آیت‌الله مکارم شیرازی عصر دیروز با خانواده طلبه شهید علی خلیلی کردند.
کد خبر: ۱۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 05April 2014

نمایندگان آیت‌الله مکارم شیرازی با خانواده شهید خلیلی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، این دیدار که با حضور اصحاب رسانه همراه بود، پس از نماز مغرب و عشا در منزل این شهید صورت گرفت.

یادآور می شود، 25 تیر ماه سال 1390 حادثهای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد که در این حادثه طلبه 19 سالهای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 
این معلم شهید توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود میغلتید. در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستانهای خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.
 
سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند بنابراین  پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.
 
وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام در سوم فروردین ماه در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت. 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار