پایان تصویربرداری "معمای شاه" تا پایان سال ۹۳

مدیر تولید "معمای شاه" گفت: از چند روز آینده کار تصویربرداری فاز دوم این سریال در شهرک غزالی آغاز می‌شود و احتمالا تا پایان سال کار ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ - 05April 2014

پایان تصویربرداری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدحسین شهباززاده مدیر تولید «معمای شاه» در گفتوگویی با تشریح مراحله تولید مجموعه معمای شاه گفت: ادامه تصویربرداری این سریال فاخر به کارگردانی محمدرضا ورزی از چند روز آینده در شهرک غزالی آغاز میشود.

وی افزود: تصویربرداری فاز دوم سریال «معمای شاه» تا چند ماه آینده ادامه دارد که سعی میکنیم کار برای پخش از رسانه ملی آماده شود.

شهباززاده با بیان اینکه فیلمبرداری لوکیشنهای شهرستانها از جمله استان قم و شهرهای دیگر و همچنین کشورهای خارجی هم باقی مانده است، اضافه کرد: امیدواریم که تا پایان سال ۹۳ کار تصویربرداری این سریال فاخر به پایان برسد.

داریوش ارجمند (دکتر وزیری)، داریوش کاردان (امیرعباس هویدا)، احمد نجفی (رزمآرا)، امیرمهدی کیا (محمدرضا شاه)، عبدالرضا اکبری (سپهبد زاهدی)، دکتر قطبالدین صادقی (شاپور ریپورتر)، گیتی ساعتچی (تاج الملوک)، رضا فیاضی (حسین فردوست)، چنگیز وثوقی (تیمور بختیار)، سیامک اطلسی (شاهپور بختیار) و... از جمله بازیگران سریال هستند که در آن ایفای نقش میکنند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی الف ویژه «معمای شاه» بهکارگردانی محمدرضا ورزی، از سهشنبه، ۵ دی ماه سال گذشته در لوکیشن کاخ رضاشاه واقع در سعدآباد تهران آغاز شده بود.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربر خواهد داشت.

ساخت لوکیشنهای مربوط به میدان منیریه، ژاله و پامنار و چند خانه از جمله خانه دکتر وزیری در شهرک غزالی با شروع تصویربرداری در شهرک غزالی آغاز میشود.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» بهتهیهکنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقهای در حال تولید است.

نظر شما
پربیننده ها